Annons:
Etiketttrans
Läst 8601 ggr
ftmsimon
2/16/15, 2:40 PM

binder och packer!?!?

Hjälp! Vart kan jag hitta binder och packer? Varför är det så svårt och hitta? Och vad ska man välja? Jag hatar och se ut som jag gör och vill va den jag är fullt ut. Har ni tips på vart man kan hitta prylar som hjälp? Jag vill typ ha allt man kan hitta för och passera.  Jag är ftm.

/Simon

Annons:
Hoseok
2/16/15, 2:43 PM
#1

Jag köpte mina binders på http://www.t-kingdom.com
Snabb leverans, bra service. Vilken modell du ska köpa beror ju på vad du ska ha den till. 

Jag kollade igenom nu och tycker det ser ut som att de höjt priset en aning. Lär finnas billigare någon annanstans. Men kvalitén där är super.

Wony
2/16/15, 2:46 PM
#2

http://www.underworks.com/ har också binders, det var därifrån jag köpte min. 

http://www.ftmpackers.com/ och http://www.ftmessentials.com/collections/packers är några av de sajter som säljer packers.

ftmsimon
2/16/15, 2:52 PM
#3

Just nu lindar ja bara med bandage men tar ju sådan tid! Jag vill ha när ja är ute på stan och så tex. Sen undrar jag om du vet någon butik som har packer? Det bästa vore med en som man kunde ha när man går på toa så man kan stå och pissa normalt liksom. Vill typ ha allt som går och hitta, så jävla jobbigt när om folk tar fel liksom :(

Wony
2/16/15, 2:55 PM
#4

#3 I så fall ska du leta efter en STP packer, eller "stand to pee" packer. 

Det ska finnas på ftmessentials, som jag länkade tidigare. Även http://www.toolshedtoys.com/index.php/cPath/48_108 ska ha sådana.

ftmsimon
2/16/15, 2:57 PM
#5

Tack! Har ni några tips på vad man mer behöver för och passera? Vad köper ni, förutom binder och packer om ni använder det? Ni som är pre-op.

Wony
2/16/15, 3:05 PM
#6

Jag är Genderfluid och använder därför binder rätt sporadiskt… Men ett bra tips är att använda kläder som gynnar den kroppsform man vill åt. Generellt sett är kvinnokroppar mer kurviga, vilket kan vara bra att ta fokus från om du förstår vad jag menar :)

Frisyr kan man fundera lite på, samt att man kan (med övning) använda sig av smink för att få ansiktet att se mer manligt ut. Det finns tutorials på detta, men kommer inte ihåg vart jag sett dem just nu.

Annons:
Salish
2/16/15, 6:29 PM
#7

Har själv blivit rekommenderad binders från gc2b.co (ja det är co och inte com) eftersom den är gjord för dfab's och inte cismän, som t.ex underworks. Ska tydligen vara väldigt bekväma och bra.

molnflygare
2/16/15, 7:57 PM
#8

Jag använder binders från Underworks, och äger en packer från Sailor Soft. Jag har köpt båda från Tool Shed som länkades av #4. Om du vill passera har jag märkt att det fungerar bäst (för mig, som är liten, str 38 i dam och XS i herr) att ha skurna  kläder som passar. Det vill säga, en slim fit skjorta framför en T-shirt; den förstnämnda ramar in överkroppen och skapar den beryktade triangel-siluetten, medan T-shirten hänger som ett tråkigt tält där till och med bröst i en binder kan anas. Ett annat klockrent tips är att stryka dina kläder. Enligt mig så är kläder som sitter dåligt mer avslöjande, men jag har spenderat oerhört mycket tid på att experimentera med kläder för att passera med just min kroppstyp. Hitta något som gör att du känner dig bekväm är nog a och o.

[AnimeV4]
2/25/15, 10:12 PM
#9

Jag köper faktiskt billiga binders från eBay. De räcker länge för att kosta 36-39 spänn inklusive frakt. Kan skava lite i armhålan, annars mycket bra! Packer har du nog fått bra förslag på, för det enda jag vet är Justine & Juliette.

horribleatnames
2/26/15, 1:51 PM
#10

Justine & Juliette ska stänga :(

"Hur mycket oftare blir man inte stungen av en ros än bränd av en nässla"
Selma Lagerlöf

http://rangerkotesillustrations.tumblr.com/

[AnimeV4]
2/26/15, 8:58 PM
#11

#10 Åh, hade ingen aning :(

[AnimeV4]
5/29/16, 12:49 PM
#12

Nu när jag letade länkar till pålitliga sidor som säljer packers kan jag lika gärna uppdatera lite: Köp INTE binder ifrån eBay. De skadar dig efter längre användande. Justine & Juliette stängde aldrig då nya ägare hittades och packers säljs fortfarande där!😃

Och: Har ni beställt ifrån någon av sidorna som finns länkade? Det är verkligen dags att köpa packer, känner jag! Max 300 spänn och får inte vara omskuren🙂

regskylt
8/10/16, 8:37 AM
#13

Gc2b- binders är de bästa på marknaden och finns nu i olika "husfärger". I natt beställde jag Packer och packning-boxers från en svensk sida. Sex-shop men ändå. Passionofsweden.se De har även underworks binders som ska vara "nästbästa". De har även STP men det har jag ingen erfarenhet av då jag inte har intresse av det.

Annons:
[AnimeV4]
8/10/16, 5:12 PM
#14

#13 Tack! Behövde verkligen tipset om packer. Justine & Juliette bad mig kika in i slutet av juni och jag har frågat dem både på facebook och mejlen om de ska beställa in, men får inget svar. Redigt trött på dem. Ska beställa ifrån den sidan du länkade🙂

[AnimeV4]
8/11/16, 2:43 PM
#15

Uppdatering till #14: Justine & Juliette har ÄNTLIGEN svarat och de har beställt, men vet inte när de ska komma in då det var något krångel mellan dem och leverantören.

regskylt
8/14/16, 9:01 PM
#16

Fick hem min beställning från passionofsweden dagen efter jag skrev svaret. Gick fort! Var verkligen snabba. Tyvärr passade packern inte mig riktigt, den var för stor för det jag ville ha. men annars var jag jättenöjd med varorna. Rekomenderas!

[AnimeV4]
8/14/16, 11:06 PM
#17

#16 Kul! Ja, Pierre ska vara lite stor men jag satsar på den mindre modellen. Jag får vänta lite på J&J också då det är en dryg hundring billigare där också! Vet ej med frakten, dock!🙂

regskylt
8/14/16, 11:45 PM
#18

Jag köpte inte pierre utan klassikern mr.Limpy. köpte small men 14 cm slak penis? nja, inte det som fick plats bra i min byxa, så ska beställa en xsmall nästa gång :)

Jag vill ha specifikt omskuret då jag är jude så det känns mer "rätt" för mig :)

[AnimeV4]
8/15/16, 1:16 PM
#19

#18 Jahaaa! Förlåt om jag drog förhastade slutsatser. Ja, 14 cm är väldigt stort för en slak penis😃

Då förstår jag!

Upp till toppen
Annons: