01. Allmänt

Seg respons från J&J?

2017-02-06 17:29 #0 av: Herveaux

Beställde en binder från Justine & Juliette som kom efter ett par dagar, men den satt lite sådär så jag mailade J&J för att byta varan till en annan modell.

Nu var det väl iaf en vecka sen jag mailade, och inget svar ännu.
Är dom sega på att besvara mail? Vad har ni för erfarenheter?

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-02-06 18:03 #1 av: PuffBuck

Jag tycker att de har varit värdelösa i kontakten. Jag behövde också skicka tillbaka en binder och det tog ganska lång tid för respons. Vid ett senare tillfälle frågade jag om en packer. De skulle höra av sig om dem inom en viss tid, men hörde inte av sig så jag frågade på mejl och facebook. De läste meddelandet på facebook men svarade inte ens. Det var ett sådant otroligt krångel att jag gav f*n i det och beställde ifrån en annan sida. Kommer inte att beställa därifrån igen.

Anmäl
2017-02-19 22:30 #2 av: Herveaux

Håll i hatten - idag fick jag svar från J&J. Där stod att dom svarat på mitt mail för flera veckor sen - vilket dom inte har gjort, har iaf inte kommit något svar. (Har även kollat i mailens skräppost.)

Nä, jag kan inte rekommendera det företagets webbshop... Deras fysiska butik kanske sköts annorlunda, men via webben... Nope, never again. Oberörd

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-02-19 22:53 #3 av: PuffBuck

#2 Men..Förskräckt Jag undrar om det har varit såhär sedan de bytte ägare.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.