Annons:
Etiketttrans
Läst 1004 ggr
[thettu]
6/20/17, 6:00 PM

trött på allting

Jag vet inte hur jag ska komma ut för min familj och mina vänner. Jag är transexuell och jag har vetat om det i fyra år nu, och ingen annan än jag vet om detta. Alla jävla tankar kring ämnet tar död på mig, det suger liksom ut all min energi och ork. Jag har gjort så mycket dumt bara för detta, jag har skurit mig, jag har lämnat vänner, jag har slagit sönder saker, jag har försökt ta livet av mig. Jag vet inte om jag vill mer, jag vet inte om jag orkar, och jag har bestämt att 2017 är sista chansen för mig att komma ut, om jag inte gör det i år så tänker jag ta livet av mig, helt seriöst. Jag kräver inte att någon ska skriva hur jag ska ta mig till eller ge råd till mig. Jag behöver egentligen bara skriva av mig och det är därför jag skriver här.

Annons:
Maria
6/20/17, 6:34 PM
#1

Jag ser att du redan avslutat ditt konto.

Jag tänker så här, du kan knappast komma längre ner än vad du redan är. Du mår ju så dåligt så du har egentligen allt att vinna på att äntligen "komma ut". Att äntligen få leva som den du är.

Har du funderat på vad det är som hindrar dig?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

reflec
6/21/17, 8:42 PM
#2

Oh vännen. Skriver till dig och ser att du avslutat ditt konto? Hör av dig till mig om du läser detta! Vi kan skapa en Fri stad.jag är med dig.

Upp till toppen
Annons: