Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2437 ggr
RuiXue
2011-01-25 22:32

Kärleken är fantastisk

Finns det något vackrare och mer glädjande än att se ett par som verkligen älskar varandra! En Twitterkontakt postade för ett par dagar sedan en bild på sig själv och hans man, och jag blev bara så glad när jag såg bilden, det riktigt lyste om dem bådaGlad Får samma glada känsla inombords när en killkompis från gymnasiet skriver på facebook hur mycket han älskar sin pojkvän, eller när min vän ifrån Italien pratar om allt hon och hennes flickvän gör tillsammans, som tex. att gå och dansa Tango.

Blir självklart glad av att läsa hetero vänners statusuppdateringar också. Men det är något visst med mina gay och bisexuella vänner. Det är så fantastiskt härligt att de vågar vara sig själva mitt ute i offentligheten och står för vilka de är och inte bryr sig om alla homofober i samhället.

Min vän från Italien berättade att gay par i Italien i stort sett inte har några som helst rättigheter, det gjorde mig riktigt upprörd! Fick riktigt lust att åka till Rom och vifta med Regnbågsflaggan utanför Vatikanen!

Tänk om alla kunde acceptera att kärlek är kärlek! Det spelar väl ingen roll om ett par består av två män eller två kvinnor, eller om det är en man och en kvinna!

Stå på er allihopa, och låt kärleken frodas!

Jennie


Annons:
MyTwiggs
2011-01-26 08:46
#1

Visst är det så! Jag och min flickvän älskar varandra så otroligt mycket och man får många reaktioner från folk som tycker att det är så fint… jag vet inte om det hade blivit så om man var hetero. Folk blir tydligen glada av att se oss och det känns ju mysigt. Jag älskar kärlek och jag vill att kärleken ska vara för evigt! Jag kan inte tänka mig något annat. Mitt hjärta är som en varm geléklump varje gång jag ser henne och när jag inte har henne hos mig blir jag tom och saknar henne. Kärlek tycker vi om helt enkelt!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

torpetskaniner
2011-05-30 17:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag blir också så glad! Jag hoppas på att mina mentorer är gay, de skulle vara så otroligt söta ihop. De är så tighta med varandra, så jag misstänker liksom lite att de skulle kunna vara ihop.. :)

Jag älskar min fästmö över allt annat, bara henne föralltid. Vi har snart varit ihop i 1 år, varit förlovade i lite mer än 3 månader <3

(På bilden är det dagen då hon friade. Jag med blont, långt hår. Hon med kort, brunt)


Parvel
2011-05-30 19:29
#3

Aw älskling <3 (#2)

Jag älskar dig med, bara dig föralltid <3

Du är så underbar,  den enda för mig <3

Elin Eliasson, Uppsala Läns Kaninhoppare

Medarbetare på Kaninhoppning ifokus

MyTwiggs
2011-07-03 20:42
#4

Åh vad ni är gulliga! Kärlek yao! Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

torpetskaniner
2011-07-03 21:04
#5

Aw tack så mycket :'D


Upp till toppen
Annons: