Annons:
Etikettfunderingar-hbtq-status
Läst 1732 ggr
hasses
2010-01-30 17:41

Får skuldkänslor

Hej, jag är kille och har ganska nyligen acceptera att jag tänder på andra killar. Eller snarare mer på själva sex akten. Jag har dock aldrig blivit förälskad, men jag har aldrig heller låtit mig bli det. Jag vill gå ut med det och vara BI om än så bara sexuellt.

Problemet är att varje gång jag fantiserar om sex med en kille när jag onanerar får jag ALLTID djupt jobbiga skuldkänslor efter. Jag blir den mes hetro killen med homofobi på jorden i 10 minuter fylld av ånger. Sedan går det över bara sådär och allt blir som vanligt igen.

Är det någon med samma problem? Finns det några tips hur man ska få bort dessa skuldkänslor? Ska jag ha sex med en kille i verkligheten för att acceptera den jag är?

Tack för svar. MVH. Marcus

Annons:
berobe
2010-02-03 13:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Japp -var inte feg och göm dej! Acceptera den du är och njut! Det finns många härliga killar som vill träffa dej!

milky
2010-02-03 14:25
#2

Hej Marcus

Känner igen mig själv i din berättelse.

Efter det att jag kom ut så försvann mina skuldkänslor. Jag behövde inte värdera vad jag var, eller om jag var bra nog för min omvärld. Innan man "kommit ut" så har man bara sina egna känslor och farhågor att diskutera med, och de kan vara mer skrämmande än andra människors åsikter :) Man har en tendens att vara elak och skrämma upp sig själv.

Livet är inte lätt alltid, med härligt!

Kram

Jonas

Upp till toppen
Annons: