Annons:
Etiketterorganisationerevenemang
Läst 2066 ggr
pjar
2009-12-13 17:30

Pride

(woho mitt första inlägg här, sweet!)

Jag har aldrig varit på pride, vet inte riktigt om det är min grej… MEN man ska vara öppen för att prova på nya saker så jag funderar på om man ska dra dit i år?

Vad är grejen med pride? Är det värt att slänga ut 400 kr (el 800 beror på när man köper) istället för en festival? Det är antingen pride eller arvikafestivalen för min del tror jag

Ge mig bra agrumet varför man skall åka, så jag kan bestämma mig!

Annons:
raphanus
2009-12-13 20:16
#1

Jag firar Pride i stället för midsommar. Midsommar är ofta dn helg då många vänder hem till sina födelsetrakter för att träffa släkt och vänner, och så är det för min del under Pride. Jag träffar då en massa människor som jag aldrig träffar och aldrig skulle träffa annars, och jag tycker att det är trevligt.

Nu är Pride ett rätt stort evenemang med många människor som trängs på en rätt liten yta, men det är ändå förhållandevis lätt att hitta igen dem man vill träffa.

Vore jag du skulle jag åka både på Pride och på Arvika, och i stället leva på ägg i en månad eller nåt.

pjar
2009-12-14 18:32
#2

ok, om jag ska gå på båda blir det nog bara nudlar en månad… :P

Men jag funderar på att åka till sthlm och bara kolla läget , så jag vet vad det handlar om! För festival vill man ju inte missa :)

DesireEsmeralda
2009-12-15 12:39
#3

Om du har möjlighet att köpa biljett redan nu när det är billigt, skulle jag köpa till priden. Det är en riktigt rolig och intressant vecka. Man kan gå på fester, lyssna på konserter o föredrag mm. Annars kan man köpa dagpass när det närmar sig. Tex till tjejkvällen eller schlagerkvällen som jag tycker är riktigt kul. Skrattande Missa inte heller paraden! Till den behöver du ingen biljett (men om du vill in på området sen, behövs det ju förstås).

Sen är ju Arvikafestivalen en av mina favoritfestivaler, så det är svårt. Nu bor ju jag iofs i Sthlm, men förra året valde jag Priden istället för Arvikafestivalen…

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

pjar
2009-12-16 08:28
#4

Jo jag märkte att det var billigt nu! Men nu går mina sista pengar till julklappar, sen så åker jag iväg till USA en sväng och det är inte gratis (dessvärre.. :P)

Men jag tror jag åker upp och sover hos en kompis och bara kollar läget! Kan ju alltid kolla på folk, det är ju kul ^^

MyTwiggs
2009-12-27 11:59
#5

Av någon outgrundlig orsak krockar det ofta med viktig kattutställning, men jag gillar Pride ;)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Upp till toppen
Annons: