Annons:
Etiketthbtq-i-media
Läst 2027 ggr
raphanus
10/8/09, 12:36 PM

Hemlig lesbisk stad i Norrland

Aftonbladet rapporterar!

Annons:
Tussebus
10/12/09, 11:14 PM
#1

Den artikeln såg jag! Den var jätterolig! Min fru och jag skrattade högt och undrade varför vi aldrig hört talas om den staden förut!

Någon som varit där? ;)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Saga85
10/12/09, 11:23 PM
#2

Haha, självklart har man vart där. Jag gömmer mig jämt där när jag blir sur på någon - vare sig det är en man eller kvinna Flört

hus-musen
10/13/09, 11:51 PM
#3

haha ja den stan ja.. namnet låter ju så fruktansvärt svenkst oxå..

Qui dormit, non peccat

 


raphanus
10/14/09, 8:25 AM
#4

#3 - Om det åtminstone vore samiska, så kunde det kanske heta Tjahkkopavvlasihte, och i en kines öron kanske det låter som Chako Paul City. Helt osannolikt är det väl inte.

hus-musen
10/14/09, 8:47 PM
#5

#4 hmm långsökt men kanskeSkrattande

Qui dormit, non peccat

 


Tussebus
10/14/09, 10:45 PM
#6

Staden kanske inte finns ännu, men alla vi som hänger härinne kan väl åka dit upp och grunda just sagda stad…?

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
regskylt
10/15/09, 7:32 PM
#7

#6 låter som en utmärkt idé ;)

Tussebus
10/16/09, 12:57 AM
#8

Fast..måste det vara just Norröand och i en nationalpark på köpet?

Det måste finnas någonstans lite närmare civilsationen Glad

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

raphanus
10/16/09, 8:56 AM
#9

Flataklocken ligger ju mitt i Sverige i alla fall. Där kan man säkert öka på bebyggelsen lite.

[TrevorS]
10/21/09, 11:18 PM
#10

Haha, herregud, vad är det där för säkt, jag som brukar skämta om att man borde samla alla flator på ett och samma ställe. Min tjejkompis älskar skoggshuggare (kvinnor) men hon sa att det inte finns några sådana nu vet jag vart jag ska tipsa henne att leta. =)

MyTwiggs
10/29/09, 9:55 PM
#11

Men det måste ju vara världens coolaste semesterparadis Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Upp till toppen
Annons: