Annons:
Etikettallmänt
Läst 724 ggr
Tussebus
2009-10-04 20:23

Dålig aktivitet

Det är väldigt dålig aktivitet på sajten just nu. Undara om alla har gått i vinter-ide redan?

Om vi vill ha en levande sajt så måste vi alla hjälpas åt. Jag funderar på att säga upp mig som Sajtvärd eller ta en paus då mitt jobb gör att jag inte har tid att sitta framför datorn lika mycket som förut.

Ett annat alternativ är att lägga ner sajten, men det känns lite tråkigt eftersom det inte finns någon som liknar denna.

Kom gärna med idéer och förslag på vad vi kan göra för att blåsa liv i denna flämtande sajt igen.

Vad vill ni läsa om?

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
raphanus
2009-10-05 17:49
#1

Problemet är kanske att konkurrensen från andra hbt-fora är för stor. Jag kom ju hit enbart eftersom jag redan är medlem på andra ifokus-sajter. Jag tycker att det är jättebra att hbt.ifokus finns, men jag kan förstå varför trafiken är låg.

Jag vet inte vilka bestämmelser som gäller för reklam och så, men man kanske kunde göra knappar som vi kan ha på kläderna eller små diskreta klisterlappar att sätta på stuprör och sånt ute på stan? Om adressen blir synlig på andra ställen än på Internet, kanske trafiken ökar.

Tussebus
2009-10-12 23:11
#2

Sant. Att drt finns andra hbt-forum. Nåja sajten får väl vara kvar så länge. Jag tycker det e synd att lägga ner den egentligen.

Det finns mig veterligen inga hinder för att göra reklam för sajten. Den är ju uppe och klar. Däremot får man inte göra reklam för opublicerade sajter…

Så om nån känner sig manad att göra lite reklam så är det fritt fram. Bara tuta och köra ;)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: