Hej. Linda/Lowe är jag, vanlig tjej som är bisexuell, lever som gift med en man och har ett barn. Jag är kvinna. Lever ett "normalt" liv.
Jag har 4/5 tatueringar, en del stora och en del mindre. Har töjda öron och två piercingar i ansiktet. Klär mig i svarta kläder, tajta linnen och jeans, tjocktröja och skinnjacka så här års. Har kortklippt hår som varierar i färger, för tillfället svart och rött (se bild).
Jag har flera ggr fått höra sedan i fredags att jag ser "gay" ut. Exemplen är i fredags när jag var ute på krogen med en tjejkompis så kom det fram två tjejer samtidigt (som var vänner) och den ena puttar bort killen jag dansade med och kysste mig. Senare på kvällen så sa hon att jag "såg gay ut". min utstrålning och bara allmänt gay..
BErättade sedan för en killkompis om detta och han sa "men du ser ju gay ut".. och en annan killkompis säger att jag ser ju inte "helt hetro ut så.." och sedan idag när jag pratade med min piercare ang en av mina piercings som jag gjorde i fredags, berättade att min piercing var infekterad och att någon hade bitit i den på krogen. han sa "gjorde han? eller det kanske var en hon?"
Nog för att jag är bisexuell och dras mer till tjejer än killar, men jag har "hållt mig till" killar i 5 år....
Hur ser man gay ut? Det undrar jag.. Ser man ut på något speciellt sätt när man är gay?
Notera att tjejen som gick fram och kysste mig är gay..