Annons:
Etikettallmänt
Läst 5631 ggr
regskylt
10/13/09, 1:19 AM

"du ser gay ut"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Linda/Lowe är jag, vanlig tjej som är Bisexuell, lever som gift med en man och har ett barn. Jag är kvinna. Lever ett "normalt" liv.

Jag har 4/5 tatueringar, en del stora och en del mindre. Har töjda öron och två piercingar i ansiktet. Klär mig i svarta kläder, tajta linnen och jeans, tjocktröja och skinnjacka så här års. Har kortklippt hår som varierar i färger, för tillfället svart och rött (se bild).

Jag har flera ggr fått höra sedan i fredags att jag ser "gay" ut. Exemplen är i fredags när jag var ute på krogen med en tjejkompis så kom det fram två tjejer samtidigt (som var vänner) och den ena puttar bort killen jag dansade med och kysste mig. Senare på kvällen så sa hon att jag "såg gay ut". min utstrålning och bara allmänt gay..

BErättade sedan för en killkompis om detta och han sa "men du ser ju gay ut".. och en annan killkompis säger att jag ser ju inte "helt hetro ut så.." och sedan idag när jag pratade med min piercare ang en av mina piercings som jag gjorde i fredags, berättade att min piercing var infekterad och att någon hade bitit i den på krogen. han sa "gjorde han? eller det kanske var en hon?"

Nog för att jag är Bisexuell och dras mer till tjejer än killar, men jag har "hållt mig till" killar i 5 år….

Hur ser man gay ut? Det undrar jag.. Ser man ut på något speciellt sätt när man är gay?
Notera att tjejen som gick fram och kysste mig är gay..

Annons:
[TrevorS]
10/13/09, 3:21 PM
#1

En god vän till mig åkte till sjukhuset efter han blev svårt misshandlad för 4 år sedan på grund av att som de sa i rätten "såg gay ut" men det var han inte, däremot är han femenin, han har även fru och 4 barn.

De två som gav sig på honom förklarade att vem som helst kunde tro att han var gay för att han var femenin och att det var hans fel.

Bry dig inte vad andra säger, va den du är. =)

Tydligen så kan man se gay ut och bete sig gay, men det är bara folk som har fördommar man ska inte bry sig.

regskylt
10/13/09, 3:31 PM
#2

det lät inge vidare.

nej, jag vet.. men jag förstår bara inte hur man kan tycka att någon "ser" gay ut..

hus-musen
10/13/09, 8:44 PM
#3

näe du kanske uppfyller nåns fördomar om en butch eller nått? Med din lite "tuffare" klädstil och utseende? jag har inte träffat dig på riktigt så jag kan inte bedöma din utstrålning.

jag kan misstänka att vissa killar är solklara bögar, men jag har inget "tjejöga"

Qui dormit, non peccat

 


Tussebus
10/13/09, 11:27 PM
#4

Hahaha vad sjukt #0. Jag vet inte heller hur man ser gay ut. Jag har ingen gaydar jag heller.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

raphanus
10/14/09, 12:44 PM
#5

Gjorde du något speciellt i torsdags, eftersom det här började i fredags?

regskylt
10/14/09, 3:05 PM
#6

#5 jag gjorde en piercing.. annars inget speciellt

Annons:
raphanus
10/14/09, 3:44 PM
#7

Okej … olika färger på näsdukar i bakfickan har jag hört talas om, men piercingar! Nä.

Saga85
10/14/09, 8:04 PM
#8

Är det inte något med att ha en piercing i vänster eller höger öra som ska "tala om" att man är bög? Har för mig att jag har hört något liknande. Kanske är en läppring "pierciska" för flata Flört Min äldsta vän som var den första flata jag lärde känna har en läppiercing, då måste det ju vara sant ;P

regskylt
10/14/09, 8:20 PM
#9

#8 hehe. kanske vertical labtret + septum betyder flata Flört

raphanus
10/14/09, 9:13 PM
Elega
10/16/09, 1:12 AM
#11

Haha, om jag såg dig på krogen skulle jag säkert stöta på dig xD

svartgronabrigaden
10/18/09, 9:15 PM
#12

Ja, alla fördomar hur en typisk homo/bi man/kvinna ser ut. Älskar detta - mänskliga släktet i sitt ess! ;)

Tycker det inte finns något universellt "bögigt" sätt att se ut eller bete sig - inte heller straight. Får dock ofta höra jag beter mig straight och väldigt dominant; sistnämnda kan jag hålla med om till viss del - men straight?

När man påpekar man intresseras av män lika mycket som kvinnor så blir det oftast:"nej, det gör du inte". Avsky normer.

farmorgreta61
10/19/09, 11:57 AM
#13

Det är bara fördomar att flator ska se ut och klä sig på ett visst sätt. Alla mina flatkompisar ser helt normala ut och klär sig precis som vilka andra kvinnor som helst.

Annons:
Upp till toppen
Annons: