17. HBT iFokus

Alterntivfamiljen.ifokus.se

2009-09-14 23:33 #0 av: Fidelina

Hej och välkommen till www.alternativfamiljen.ifokus.se!

Där diskuterar vi alternativa sätt att bilda familj och skaffa barn. Alla är välkomna och jag hoppas på många givande stunder tillsammans!

Vänligen

Fidelina

Sajtvärd för www.alternativfamiljen.ifokus.se

/Fidelina

Sajtvärd för www.alternativfamiljen.ifokus.se

"Behandla jorden väl. Du har inte fått den av dina föräldrar utan lånat den av dina barn." (Kenyanskt ordspråk)

Anmäl
2009-09-15 14:56 #1 av: IdaT

Jättekul, välkommna till iFokus! Tror att ni kan få till en mycket bra sajt!

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Anmäl
2009-09-15 14:58 #2 av: Fidelina

Tack så jättemycket! Nu hoppas jag bara se många glada och trevliga medlemmar på sajten.

/Fidelina

/Fidelina

"Behandla jorden väl. Du har inte fått den av dina föräldrar utan lånat den av dina barn." (Kenyanskt ordspråk)

Anmäl
2009-09-15 18:28 #3 av: raphanus

:)

Anmäl
2009-09-24 17:43 #4 av: Fidelina

Hej igen!

Jag skulle bli jätteglad om några av er kan tänka er att hjälpa igång min sajt www.alternativfamiljen.ifokus.se. Jag själv är straight så jag kanske inte är den bästa att uttala mig om HBT.... Det kan ni mycket bättre! Men jag försöker lära mig.... och har skrivit en första artikel i ämnet. Skulle ni kunna tänka er....? Jag skulle bli mycket tacksam och glad för det!

/Fidelina

Anmäl
2009-09-28 12:34 #5 av: Tussebus

Absolut! Ska titta in o kolla läget ;)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.