Annons:
Etikettallmänt
Läst 5540 ggr
[TrevorS]
7/27/09, 10:02 PM

Vart träffar homosexuella män sina livskamrater?

Jag har funderat så länge på det och flera har sagt att de hittar dem utanför internet, själv har jag väl inte direkt träffat någon på det viset på internet. Men vart finner man seriösa personer som vill satsa på kärleken?

Annons:
MyTwiggs
7/27/09, 11:05 PM
#1

Jag vet inte vart man hittar folk faktiskt.. Jag har också funderat på vart man verkligen ska träffa nytt folk IRL. På internet tycker jag att merparten består av Gunnar, 45 som är hetro och vill roa sig på andras bekostnad… så fort man exempelvis sticker näsan in på qruiser. Men hemligheten kanske är att delta när det händer saker, till exempel på Pride eller liknande… Obestämd

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[TrevorS]
7/27/09, 11:10 PM
#2

Nja Pride är för oseriöst tycker jag efter allt jag hört och själv sett med mina egna ögon. Ja qruiser är nästan för idioter, varit medlem sedan nästan början när de gick från chatt till comunity. Saknar dock inte qx, tycker alla är så utseende och sex-fixerade där. Gav upp sökandet där faktiskt.

MyTwiggs
7/28/09, 6:57 PM
#3

Får jag vara lite fördomsfull och säga att gaymän nog har det svårare än gaykvinnor när det kommer till seriösa förhållanden?

ooouuups!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

FrauBlycher
8/5/09, 11:02 PM
#4

det vete farao, det är nog jämnt skägg för vem som

jag lyckas inte så bra med att hitta ngn heller trots att jag är kvinna - nu är jag bitter på det hela mest eftersom hur jag än gör så går det åt pipan..

[TrevorS]
8/6/09, 12:06 AM
#5

Välkommen till mitt liv. Jo det stämmer nog att männen är mer oseriösa och bara tänker på en sak, om jag ändå var kvinna. =)

hus-musen
8/10/09, 10:49 PM
#6

jag har ingen aning faktiskt, jag är inte så intresserade av gay killar=)

Det finns ju krogar för homosexuella killar sk bögbarer, annars så kan man väl gå o ragga på köpcentrum eller nått. men man finner sällan kärleken när man letar efter den.

Qui dormit, non peccat

 


Annons:
bjornen66
8/24/09, 11:07 AM
#7

Hur definierar ni Kärlek??? Jag hörde att kärlek är där man känner sig acepterad o då finns det got om kärlek vad tycker ni

milky
8/29/09, 12:08 PM
#8

Hmmm, undrar om det handlar om VART man träffas. Visst kan man väl träffa "den rätte" på cruiser eller pride, eller? De viktigaste är väl ATT man träffas, då finns det ju en chans till att det säger KLICK - hehe

iFokus kanske är en love-channel, undras om några har träffats via detta forum :)

raphanus
8/29/09, 10:36 PM
#9

Jag vet två som har träffats här, men det var på en annan ifokus-sajt. På andra ifokus-sajter har jag också sett en del dejtingtrådar, så det går väl säkert att starta såna här också.

karin46
1/1/10, 11:52 AM
#10

Här i Värmland finns det nog inte så många ställen, men RFSL har cafe-kvällar på onsdagar där alla - yngre liksom äldre - kan umgås på ett otvunget sätt. Via RFSL's hemsida kan du hitta länens hemsidor och kolla ev. möterplatser.

När jag kollade på RFSL-avdelning i Skaraborgslän visade sig att deras cafe-verksamhet finns i Skövde. Kul, jag hoppas få med min son dit någon dag när jag hälsar på (han bor nämligen i Skövde).

I Karlstad är policyn att du kan komma några gånger som gäst men sen krävs medlemskap i RFSL. Detta så att vi som går där ska veta att vi är tillsammans med "vänner".

pjar
1/10/10, 10:35 PM
#11

jag hittade kärleken på internet! (qruiser)

Jag måste säga att det är sällan man träffar "likasinnade" i vardagen, det är svårt att veta vilka som kan vara intresserade och vilka som absolut inte är det! Men jag har märkt ju mer öppen jag är med min läggning så är det lättare att träffa folk :)

Nu har jag ett stabilt förhållande så jag är inte ute på marknaden, så att säga. Men att träffa nytt folk är rätt svårt om man är men samma vänskapskrets hela tiden..

Det skulle  vara trevligt om folket på htb.ifokus skulle ha en träff! Typ utekväll, laga mat och gå ut sen kanske? Då skulle man ju kunna få nya kontakter :)

Upp till toppen
Annons: