Annons:
Etikettallmänt
Läst 872 ggr
Tussebus
2009-07-12 23:45

Ni som ska på Pride

Vore skoj att se vad ni tyckte om det. Skriv gärna några rader efteråt eller nåt Glad

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
Kaylaza
2009-07-15 13:58
#1

Jag ska besöka Pride för första gången i år, och jag är både förväntansfull och nervös, men jag ser väldigt mycket fram emot att äntligen få vara med och festa bland en massa regnbågsflaggor Skrattande

reptilia
2009-07-19 02:05
#2

Jag ska också dit för första gången. Ska bli skitkul! =D

//Joe, Spårvagnsförare

MyTwiggs
2009-07-24 12:23
#3

Jag har varit där en gång. Tror det var 2003… Då var jag road, men jag har inte planer på det i år. Jag är också nyfiken på vad andra tycker…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Kaylaza
2009-07-24 13:01
#4

De som varit där tidigare, har ni några tips på vad jag absolut inte får missa? Som "nybörjare" är det ju lätt att inte hitta till de riktiga guldkornen.

[TrevorS]
2009-07-24 14:30
#5

..borde skämmas.. (skojar med er bara) I LOVE GAY PEOPLE. =)

bonnatjejen
2009-07-28 01:03
#6

Det är ju större i år. : )

Gå  på några seriösa seminarium på pride house :)

Annons:
raphanus
2009-07-30 00:10
#7

Hittills är jag nöjd. Det är midsommarstämning, jag träffar en massa bekanta hela tiden. Jag har sett bra filmer på Södra Teatern, sett fina fotoutställningar på Kulturhuset, tävlat i Singstar, gått på vernissage och på några halvtråkiga debattforum. Jag ser fram emot i morgon!

Kaylaza
2009-08-02 14:39
#8

Ska snart iväg till pride park för sista dagens festligheter. Jag är överlag väldigt nöjd med hela festivalen. Jag har träffat många trevliga människor och stiftat några nya bekantskaper.

Har inte hunnit med pride house, dessvärre, men däremot tagit del av en hel del roliga saker i parken. Vann en t-shirt hos brandmännen, och gladdes åt swedbanks vattenutdelning och lärarförbundets äppelkorg. Härligt att få tillgång till vatten och frukt utan att behöva stå i långa köer.

I paraden skuttade jag glatt omkring tillsammans med de andra i dekadance, och på kvällen blev det fest på münchenbryggeriet.

Idag är jag inte alls så seg som jag trodde, så om en stund bär det av till parken igen för att avnjuta den sista festivaldagens sol.

Upp till toppen
Annons: