Annons:
Etiketterorganisationerevenemang
Läst 1613 ggr
DesireEsmeralda
2009-07-16 01:05

Paraden!

Snart är Priden här och med den paraden! Skrattande Nu har jag och mina kompisar börjat planera vårat flak! Jättekul!

Hur ser eran parad-dag ut? Utveckla gärna era svar i tråden. (Välj det som är närmast vad ni ska göra. Strunta i mina konstiga utläggningar vid varje svar…;))

  1. Party, party! Ska självklart underhålla mig själv och hela Stockholm på ett flak / i en bil / på en motorcykel odyl.
  2. Yiippii! Håller för fullt på med att fixa mina glammiga kläder som jag ska ha när jag går / skuttar / kryper från Humlegården till Tantolunden.
  3. Vill gärna vara med i paraden, men nöjer mig med att gå med i mina vanliga kläder.
  4. Älskar paraden, men vill se alla som är med, så antingen ställer jag mig någonstans utmed vägen, sätter mig på en utebar och tittar, eller sätter mig i gräset där de kommer in på söder med mina vänner och en dunk vin och hejar på för fullt.
  5. Hade gärna velat vara där men kan tyvärr inte av olika orsaker.
  6. Är väl inte överförtjust i det där spektaklet men jag kommer kanske att kasta ett öga på det om jag råkar vara i stan då.
  7. Absolut inte! Håller mig så långt borta som jag bara kan.
  8. Annat / Vill bara läsa.

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Annons:
DesireEsmeralda
2009-07-16 01:11
#1

Nej! Skrikandes Jag trodde att "aktivera betygssättningen" betydde att man fick en sån där undersökning som man måste fylla i ett alternativ för att få se tråden! Jaja. Jag får väl lära mig det till en annan gång.

Men ni kan väl va schyssta och låtsas som att jag gjorde rätt genom att skriva vilken siffra ni skulle ha valt…Tungan ute Och som sagt var, skriv gärna era egna beskrivning av vad ni ska hitta på/hur ni ska se ut odyl.

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Tussebus
2009-07-16 22:15
#2

Jag skulle nog valt 5: "Hade gärna velat vara där men kan tyvärr inte av olika orsaker." Åker till Malaysia på söndag och blir borta tre veckor, så jag kan inte vara med på paraden tyvärr.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

bonnatjejen
2009-07-17 00:42
#3

Jag är i mellan 2 och 3. Jag brukar gå i tåget i andra kläder än mina vanliga, men jag syr inte upp något extra för paraden.  Älskar paraden :)

DesireEsmeralda
2009-07-17 21:04
#4

Tussebus: Ha det så underbart i Malaysia! Du får berätta hur det var när du kommer hem sen, för jag ska åka dit och till Borneo i Februari. Sola lite för mig med…=)

Bonnatjejen: Haha. Ja, då passar nog 2.an bäst in på dig. Som sagt var så överdrev jag ju lite på varje alternativ….;) Hoppas vi får en underbar dag!! =)

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

DesireEsmeralda
2009-07-17 21:06
#5

Just det! Vi ska cirkus-tema på vårat flak. Ni får gärna dela med er om ni har någon idé på vad jag ska vara. Problemet är ju att man ju bara ser överkroppen när man är i lastbilen…

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

raphanus
2009-07-17 21:08
#6

Alternativ 2 blir det här. Som vanligt.

Annons:
hus-musen
2009-07-19 17:48
#7

alternativ 6 som vanligt=)

Qui dormit, non peccat

 


Kaylaza
2009-07-24 13:11
#8

För mig blir det alternativ 1. Jag har sett fram emot min första prideparad i ett halvår nu, så jag ska se till att få ut så mycket av det som bara går Skrattande

DesireEsmeralda
2009-07-31 02:01
#9

Jag håller på att planera vad jag ska ha på mig. Vi får se vad det blir. Är ju cirkus-tema på vårat flak. Tror att jag kommer att ha en blå peruk och min kompis en rosa, men vi får se vad det blir.

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

DesireEsmeralda
2009-07-31 02:02
#10

Raphanus: Då kanske vi ses där. Ska du börja redan i humlegården? Jag PMar dig..

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Kaylaza
2009-08-09 16:28
#11

Första året jag gick i paraden, och roligt hade jag! Skuttade runt och kramade folk, poserade framför kameror och förde liv.

Hoppas jag kan vara med nästa år också!

Upp till toppen
Annons: