Annons:
Etikett16-musik-film-boktips-humor
Läst 1481 ggr
Ragnhildm
7/3/09, 5:59 AM

Gia

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Filmen Gia med Angelina Jolie var ganska bra. Att det var Juliet från Lost som spelade den andra rollen gjorde filmen ännu bättre enligt mig. Men storyn var helt ok och Angelina är en bra skådespelare så… =)

Annons:
Tussebus
7/4/09, 2:43 PM
#1

Åhå ska ses!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

hus-musen
7/5/09, 11:03 PM
#2

Vad handlar den om?

Qui dormit, non peccat

 


Tussebus
7/6/09, 7:03 PM
#3

"Fact-based story of top fashion model Gia Marie Carangi follows her life from a rebel working in her father's diner at age 17 to her death in 1986 at age 26 from AIDS, one of the first women in America whose death was attributed to the disease. In between, she followed a downward spiral of drug abuse and failed relationships. "

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Tussebus
7/6/09, 7:04 PM
#4

låter lite små-deppigt men Angelina är ju med… *slurrp*

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

hus-musen
7/6/09, 11:09 PM
#5

ja den verkar ju lite lagomt tragisk.. jag ha aldrig hört talas om Gia fakttiskt.

Qui dormit, non peccat

 


Ragnhildm
7/7/09, 4:01 AM
#6

Gia var en modell på typ 80talet… Jag är dock emot att berätta vad filmer handlar om men det har ju vissa andra gjort =)

Annons:
hus-musen
7/7/09, 10:33 PM
#7

ja jag tänkte mer på modellen Gia=) har aldrig hört något om henne alls.

Qui dormit, non peccat

 


Tussebus
7/8/09, 5:49 PM
#8

Det har inte jag heller…

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Ragnhildm
7/10/09, 2:14 AM
#9

Hade inte jag heller innan jag såg filmen…

Bogart
7/14/09, 1:18 AM
#10

Gia har gått på tv, tror att jag har sett den två gånger på tv till och med. Tycker den är ganska bra, men oj så himla tragisk den är… Rynkar på näsan

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Tussebus
7/14/09, 3:25 PM
#11

åh nej ännu en tragisk film! Det orkar jag inte. Frugan hyrde tre filmer häromdagen som alla var snyftare. Usch! Senaste filmen vi såg var I taket Lyser stjärnorna. Efteråt låg vi bara och grät med armarna om varandra. Blää, jag tycker inte om att gråta ;)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

sandalphone
7/15/09, 8:32 PM
#12

Foxfire med Angelina är mycket bättre än gia :P

junilla
7/16/09, 10:54 PM
#13

Tycker filmen är jättebra men tragisk, rekommenderar den!

Annons:
Upp till toppen
Annons: