Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1625 ggr
Sussi62
6/17/09, 4:25 AM

Hej på er alla...!

En liten presentation som kanske borde kommit tidigare, är en nu tjej (tidigare kille) på 47 år med en dotter på 25 år sedan ett tidigare samboförhållande. Gjorde min könskorrigering 3 mars 2006 på Karolinska sjukhuset.

Att jag skriver nu tjej och inte TS beror på att TS är man fram till sin stora operation, sedan är man antingen man eller kvinna, samma gäller benämningen "könsbyte"…Det är faktiskt inget byte utan korrigering man gör. Samma som att kalla en rullstolsburen för rullstolsbunden.

Bor sydväst ett par mil utanför Stockholm i en ort vid namn Tyresö, arbetar på en mycket mansdominerande arbetsplats på järnvägen. alla på min arbetsplats (ca:200 personer) känner till vad jag genogått och jag har bara mött positiv respons, även ett antal människor som jag inte känner direkt vet om det.

Just nu har jag semester och kommer att under denna Starta en sajt som jag tror att de flesta här kommer att gilla, just nu väntar jag på programvaran ska skickas till mig, av vad jag sett på nätet så har jag inte stött på någon liknande i Sverige i vart fall…Återkommer mer om det när det blir dags att starta.

Annons:
milky
6/17/09, 11:16 AM
#1

Hej tillbaks :)

Väntar med spänning på din sajt

Ha det bra

//J

Tussebus
6/17/09, 12:56 PM
#2

Oj, vad häftigt! Välkommen och även jag ser fram emot din sajt med nyfikenhet Glad.

Ha en riktigt skön semester om du inte tittar in här innan eller under.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Upp till toppen
Annons: