Annons:
Etikettallmänt
Läst 707 ggr
Tussebus
2009-06-16 19:26

Vad ska du göra på midsommarafton?

På fredag är det ju midsommarafton. Ska du fira det på nåt vis?

Varför är det egentligen så speciellt med midsommar förresten? Det blir ju mörkare sen…. kanske dax att börja tänka på julklappar snart Flört hehe bara skoja.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
DesireEsmeralda
2009-06-17 01:38
#1

Neeej! Jag vill inte att det ska bli mörkare! Sol året runt om jag fick bestämma…Tungan ute

Men jag ska faktiskt på ett midsommarfirande på landet någonstans. Annars är jag inte så förtjust i tillfällen där man "måste" ha kul, som midsommar, nyår odyl. Men det bli nog roligt.

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

raphanus
2009-06-17 10:43
#2

Jag brukar skita i midsommar och fira under Pride-veckan. Det är ju då alla kommer hem … äh … ut … ehh …

milky
2009-06-17 11:14
#3

Jobba, sedan hoppas jag att få komma hem till goda vänner vid midnatt….

Tussebus
2009-06-17 12:58
#4

åhå. Jag lyckades slippa midsommar i år för första gången på säkert åtta år! Det har även slumpat sig så att jag slipper julafton också, även det första gången på mycket mycket länge..

Vi ska hem på middag till några bekanta och grilla. Hoppas vi slipper sitta ute!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

hus-musen
2009-06-18 17:14
#5

vi ska till gbg o försöka fira där=)

Qui dormit, non peccat

 


Saga85
2009-06-21 23:02
#6

Jag dansade loss i ett hus fyllt med flator och andra typer…ni vet…"såna där" Flört

Annons:
raphanus
2009-06-22 09:56
#7

Det blev middag på fjolljollen i går i alla fall.

EmmaJorunn
2009-06-23 02:48
#8

Ett tips till nästa år är att skippa kuken och gräva ett enkelt hål istället.

Ragnhildm
2009-06-23 06:58
#9

Jag var på Gotland. Egentligen skiter jag i midsommar och alla högtider (utom jul och min födelsedag =) Enda anledningen till att jag hänger på är för att jag gillar att resa och att träffa kompisar. Men det roligaste vi gjorde var nog att spela canasta i stugan =) även om de andra säkert gillade bättre att cykla och kolla på grejer och sånt =)

Upp till toppen
Annons: