Annons:
Etikettallmänt
Läst 3971 ggr
oddy
6/11/09, 10:52 PM

Binders

Hej jag undrar om det finns någon på den här sajten som vet var man kan köpa binders i sverige? Har hittat hemsidor men det är bara från usa, tyskland eller kina och det tar upp till 6 veckor för den att komma till sverige, nu när det är sommar och varmt vill man ju gärna kunna röra sig i t-shirt utan att ta på sig två lr tre stycken för att dölja lindorna.

om det är någon som vet nåt ställe skulle jag vara jätte tacksam, annars får jag väl klara mej i dom veckorna under leveransen. Jätte glad om någon kan ge mej några tips om bra binders också.

Är medlem på iFokus med annat användarnamn men eftersom det finns folk som jag känner som jag inte "kommit ut" för vill jag helst inte använda det innan jag har snackat med dom personligen.

Annons:
Tussebus
6/12/09, 12:39 AM
#1

Vad e binders? *okunnig* Glad

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

oddy
6/12/09, 7:24 PM
#2

binders till FTM kan vara en slags tröja som spänner åt över brösten så att dom inte syns.

Tussebus
6/14/09, 12:37 AM
#3

åhå coolt. Tyvärr så vet jag inte vart man köper dessa. Hoppas någon annan här gör det!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

TereseE
6/14/09, 12:54 PM
#4

Har du hört med folk inne på QX? Lycka till! Glad

hus-musen
6/14/09, 9:07 PM
#5

Ingen aning.. googlade runt lite o hittade den här sidan

Qui dormit, non peccat

 


oddy
6/15/09, 11:59 PM
#6

#5 tack så mycket. Har beställt en nu… hoppas den funkar

Annons:
Sach
6/18/09, 4:43 PM
#7

Hej, nu har du ju beställt med en bra enkel binder går att köpa från ett företag i stockholm. de är dem som gör "korsetten" som man får efter operationen. jag pm:ar dig länken. Sist jag la ut en länk stängdes tråden :P

om någon annan vill veta kan ni bara maila mig.

[Wriiist]
6/24/09, 4:21 AM
#8

Pm:ar???

oddy
6/25/09, 2:57 AM
#9

#8 typ mejlar :P

Sach
6/25/09, 10:32 PM
#10

pm= privat meddelande :D

Upp till toppen
Annons: