Annons:
Etiketthbtq-i-media
Läst 1070 ggr
Tussebus
2009-07-04 14:59

De simmar på gatan

I brist på bättre att göra surfade jag in på aftonbladets hemsida. Där stod det att läsa om regnovädret som dragit i över oslo igår som lett till att de fått 15,5 mm regn på en timme. Det är en bild på någon som simmar på gatan!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
hus-musen
2009-07-05 23:01
#1

de känns som att de är skönt att bo i sverige!

Qui dormit, non peccat

 


Tussebus
2009-07-06 19:02
#2

Ja, ibland är det inte så illa ;) Fast jag måste erkänna att jag drömde om att kunna göra så när jag var liten: sima på gatan. Nu är det inte lika lockande längre kan jag ju säga.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

radera
2009-07-13 01:27
#3

det kunde jag ha gjort i förra veckan, att jag inte tänkte på det! här (i skara) var det på vissa ställen vatten som täckte hela bilar, jag kanske tillochmed hade kunnat dykt?!

http://www.gt.se/nyheter/1.1625765/kaos-i-skara-efter-askovader

Ragnhildm
2009-07-14 02:33
#4

Jag kommer nog aldrig få översvämmning här. I hamnen händer det att vattnet är högt och regnar det riktigt mycket blir det svimmingpool på fotbollsplanen. Men hela byn är byggd på berg i övrigt och alla vägar sluttar åt nåt håll typ =)

Tussebus
2009-07-14 15:19
#5

oj #3! Det var ruggigt! Värsta monsunregnet!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Upp till toppen
Annons: