Annons:
Etikettallmänt
Läst 1097 ggr
Sach
2009-07-03 10:02

Vilka ska på pride i år?

Hej,

Hur många glada medlemmar i HBT.ifokus ska på priden i år.

Jag ska!

Annons:
Tussebus
2009-07-04 14:45
#1

Hmm..jag vet två som ska dit häriffrån men jag tror de flesta är ute och njuter av det vackra o varma vädret. Därav den låga aktiviteten här inne. Lägre än vanligt vill säga ;)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

hus-musen
2009-07-05 23:02
#2

Inte jag i år heller=)

Qui dormit, non peccat

 


tokage
2009-07-06 20:50
#3

Jag kanske ska dit. Har aldrig vart på pride förut så jag vet inte vad man ska göra lixom, haha. Dessutom är jag inte så mycket för festivaler för de jag går med börjar alltid dricka och det känns rätt ensamt då xD…

Men om jag ska gå på något så ska flickvännen följa med också, men jag lär inte gå hela veckan, men kanske nått :)…

Sach
2009-07-07 16:03
#4

vi ska inte heller gå hela veckan o på allt.Vi har veckobiljett för att kunna gå när vi känner för det. Men vi ska liksom göra stockholm o passade bara på o förlägga den vistelsen när det ändå var pride.

Jag har varit på priden en gång innan och undrade då vad fan gör man liksom. Men min sambo påstår pride är jätte kul o att jag inte fattat grejen med det bara. Så vi får väl se om jag fattar i år.

raphanus
2009-07-07 16:49
#5

Jag har veckobiljett och har tagit ledigt från jobbet.

Tussebus
2009-07-07 20:32
#6

Jag var inne på pride-området en gång och tyckte väl inte det var så där jättekul direkt. Det roliga tyckte jag var att gå i paraden.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
DesireEsmeralda
2009-07-08 02:30
#7

Jag ska självklart gå!

Vi brukar ha ett eget flak på paraden, men har inte riktigt bestämt oss för om det blir så i år. Det hade varit kul att se paraden också för en gångs skull.

På själva området kommer jag nog bara vara ett par dar tror jag. Ska försöka gå på tjejfesten och schlagerkvällen.

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

DesireEsmeralda
2009-07-08 02:34
#8

Tussebus: Om du var där på lördagen efter paraden, brukar det kännas lite avmätt. Paraden är ju höjdpunkten på nåt sätt och då kan det kännas lite tråkigt på området efteråt (kan jag tycka).

Gå heller dit om du vet att nåt band du gillar spelar eller lyssna på nån föreläsare odyl.

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Tussebus
2009-07-08 17:48
#9

Vi var där på schlagerfesten tror jag. Inte min favoritmusik om man säger så….

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

DesireEsmeralda
2009-07-08 23:43
#10

Inte min heller iofs… Obestämd Men har haft riktigt kul ändå…Flört

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

sandalphone
2009-07-10 16:03
#11

Jag ska :)  Det finns faktisk jätte mycket att göra om man är kulturintresserad.

Skabbilusk
2009-07-11 01:47
#12

Jag tänker dra dit.
Dock inte gå in, men jag kommer att befinna mig runt omkring. :)

junilla
2009-07-12 01:51
#13

Har funderingar på att gå, har varit där förut och tyckte det var skit kul Skrattande funderar på fredagen 90-tals nostalgi Tungan ute

Annons:
Linnah
2009-07-12 22:53
#14

Jag kommer hem från England på onsdagen, och planerar att ägna resten av veckan åt att partaja så mycket jag kan. :) Får en dagbiljett av RFSL Ungdom mot att jag fotar och sånt, samt kommer fota på ungdomsfesten, i övrigt har jag faktiskt inga fasta band i år vilket är väldigt skönt. Känner ingen lust att ha nåt veckoband, men tänkte att det kunde vara kul med ett dagband eftersom det är sista året i Tanto. I år ska jag försöka gå på nåt i House också, hittills har jag jobbat för mycket i parken för att hinna gå på nåt där nånsin.

Upp till toppen
Annons: