Annons:
Etikettallmänt
Läst 1186 ggr
Tussebus
2009-06-24 00:14

Snart semester

Nu är solen och värmen äntligen här och de flesta tycks räkna ner dagarna om de inte redan är på semester.

Vad ska just du göra i sommar?

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
Ragnhildm
2009-06-24 00:31
#1

Inget särskilt. Nu har jag rest runt över halva sverige redan så nu ska jag ta det lugnt. Och läsa… På balkongen =)

Och så måste jag städa och röja och få ordning i mitt hem =)

Tussebus
2009-06-24 00:35
#2

urrkk..städa. Borde jag med göra. Och sen skulle det nog vara bra om vi kollade upp vart vi vill åka och hur vi ska ta oss dit samt hur mycket hotellen kostar osv…

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

DesireEsmeralda
2009-06-24 00:53
#3

Usch! Avskyr att städa, vilket syns på mitt hem just nu. Men ska upp imorgon bitti och städa lite innan jobbet, för på torsdag åker jag på långweekend till ett spahotell i tallinn…Skrattande Ska bli jätteskönt. Men min mamma och hennes man ska bo hos mig då, och jag tänker inte visa dem hur slarvig jag kan vara…Skäms Sen när jag kommer hem, får man väl så mått börja med förberedelserna inför Priden.

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

raphanus
2009-06-24 08:08
#4

Jag ska på Sångfesten i Tallinn och på Hultsfredsfestivalen. Och så är jag ledig från jobbet under Pridefestivalen!

Tussebus
2009-06-26 21:21
#5

Idag har vi tagit första steget mot resan: vaccinerat oss. Sonen klagade högljutt om hur ont det gjorde. Själv tyckte jag inte att det var så farligt den här gången…

Nu har vi även hittat ett ställe av många vi vill åka till i Malaysia på östkusten där..

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Upp till toppen
Annons: