Annons:
Etiketterorganisationerevenemang
Läst 2526 ggr
Tussebus
5/17/09, 11:04 PM

Sajt-träff?

Har nu träffat några tjejer från ett annat forum irl och tänkte att det vore kul att göra samma sak här.

Vi som bor i stockholms-trakten kunde kanske träffas på nåt café nånstans nångång snart. Det vore kul tycker jag. Ett annat alternativ är picknick i det gröna om det inte är pollen-allergiker bland oss.

Nån som har lust att haka på så vi kan säga ett preliminärt datum?

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
DesireEsmeralda
5/17/09, 11:17 PM
#1

Vet att jag inte är så aktiv här, men jag är gärna med om jag får! Glad

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Tussebus
5/17/09, 11:51 PM
#2

Skoj!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

MyTwiggs
5/18/09, 11:32 AM
#3

Jag skulle också gärna vara med :)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Tussebus
5/18/09, 1:24 PM
#4

Härligt Twiggs! Glad Några fler lär det ju bli…hoppas jag iaf.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

raphanus
5/19/09, 7:40 PM
#5

Hänger gärna på!

Tussebus
5/19/09, 8:28 PM
#6

Skoj! Glad Då e de tre st förutom jag som har lust att träffas. Hoppas fler dyker upp :)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
bonnatjejen
5/19/09, 11:18 PM
#7

Jag kommer gärna. Glad

Tussebus
5/20/09, 2:46 PM
#8

Härligt #7 Glad

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

melia
5/21/09, 11:51 AM
#9

så synd man inte är stockholmare… hoppas ni får riktigt trevligt!! Glad

Saga85
5/22/09, 12:58 AM
#10

Meh, kom hit till Göteborg istället, Stockholm är ju inge kul Oskyldig

Tussebus
5/23/09, 2:22 AM
#11

hehe, men ni kan ju ha en "egen" träff :)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Saga85
5/23/09, 2:32 AM
#12

Iof. Men alla borde komma till Göteborg iaf Oskyldig

Tussebus
5/23/09, 9:07 PM
#13

Dedt borde vi kanske. Det hade varit kul om allt hade klaffat så. Tyvärr är det inte möjligt i dagens läge..

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
raphanus
5/23/09, 10:12 PM
#14

#13 - Huhh? Vadå? Jag hänger på kolhydrater.ifokus också, och vi åkte ett gäng därifrån till Åland för två veckor sen. Det kom KiF-folk från hela landet med på den kryssningen. Klart vi kan dra ihop ett gäng och dra till Götet!

Linnah
5/23/09, 11:21 PM
#15

Jag hänger gärna på om det är den 2-10 juni. Sen åker jag till England för större delen av sommaren. Tillbaka till Pride. :)

Tussebus
5/23/09, 11:44 PM
#16

Vi tar det i juni nång gång.. Funkar den 10:e nång gång på em för samtliga?

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

raphanus
5/24/09, 10:39 AM
#17

Jaa!

Tussebus
5/24/09, 4:43 PM
#18

Jag har ett favvo-hak på Odenplan som jag tycker funkar väldigt bra för dylika träffar: Coffeehouse by George. Vi kan ju ha det som utgångspunkt o sen ta oss vidare därifrån till nåt picknick-ställe eller dylikt. Är det någon som har fler förslag så är de välkomna :)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Linnah
5/24/09, 8:39 PM
#19

#18 Alltså om folk är sugna på att käka så var jag för ett par veckor sedan och köpte sallad på ett café/restaurang som ligger inte så långt därifrån (tror att det var på Gästrikegatan, efter lite googling så tror jag det hette Café Magnolia), mellan Odenplan och St Eriksplan, och det var en av de godaste sallader jag någonsin ätit. Så mitt förslag är att vi ses vid Odenplan, köper mat på lämpligt ställe (förutom det på Gästrikegatan finns även Blåbär på Upplandsgatan som är helt fab det också, och Sandy ligger också i krokarna) och tar med oss det och sätter oss i gräset i Vasaparken!

hus-musen
5/25/09, 12:00 AM
#20

hmm de låter skoj=) får se om jag kan följa med jag oxå!

Qui dormit, non peccat

 


Annons:
[Tassy]
5/25/09, 2:52 AM
#21

kul! Men jag är ingen 08 Oskyldig

Tussebus
5/25/09, 3:14 PM
#22

#19: låter kanon om det är varmt o vackert väder Glad

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Linnah
5/25/09, 7:27 PM
#23

#19 Precis! Annars är ju Coffeehouse by George perfekt, för där är det rätt mycket space också. :)

DesireEsmeralda
5/26/09, 1:15 AM
#24

Jag kan den 10de! Glad

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

MyTwiggs
5/29/09, 3:24 PM
#25

10 juni borde passa mig också :)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Tussebus
5/31/09, 11:04 PM
#26

Ska vi säga vid 16 utanför cofeehouse då?

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Linnah
5/31/09, 11:07 PM
#27

Utmärkt för min del!

Annons:
DesireEsmeralda
5/31/09, 11:12 PM
#28

Vad kul! Då ses vi där! Glad

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Tussebus
5/31/09, 11:16 PM
#29

Visst. Antar att vi känner igen varandra om det är ett gäng som står utanför Coffeehouse och hänger Flört

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Linnah
6/1/09, 12:16 AM
#30

Nån måste väl ha en regnbågsflagga?! (Eh, typ jag? Vet inte exakt vart den är, men jag har en någonstans.)

Saga85
6/1/09, 12:30 AM
#31

Ni borde ha ett hemligt tecken, en nejlika i kragen, en baugette under armen eller något Cool

raphanus
6/1/09, 8:48 AM
#32

Jag har en t-shirt med min Avatar på. Räcker det, tro?

Tussebus
6/1/09, 1:25 PM
#33

haha låter bra om #30 har en regnbågsflagga och #32 en t-shirt med avatar-figur på. Jag ska fundera lite på vad jag kan ha för kännetecken och återkomma.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Ragnhildm
6/2/09, 12:47 AM
#34

#33 äh, du får ta med katten =)

Annons:
Tussebus
6/2/09, 1:24 PM
#35

Hahaha vilken av dem #34 Flört. Tror inte det-skulle bli så jobbigt att höra på deras mjauande.

Kan ju förstås lägga upp nån bild e dyl i det slutna rummet om jag nu har någon som e halvaktuell…. Ska tänka på saken.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Ragnhildm
6/6/09, 3:15 AM
#36

#35 Den på din Avatar kanske?

Annars kan du ju ta med ett par skidor (för du gillar väl att åka?) och det är ju smidigt att kånka på…

Tussebus
6/6/09, 10:52 PM
#37

Hahaha jo tack för tipset #36: jag tror jag tar med mina slalom-skidor: det är ju passande säsong och allt Flört

Hrm..om inte min förkylning blir bättre kommer ni känna igen mig på min målbrottsröst ;) om ni ens kan höra vad jag säger heheh :)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Linnah
6/7/09, 1:17 PM
#38

Jag har hittat min regnbågsflagga, så om jag är hyfsat tidig så lär ni om inte annat se den. ;)

DesireEsmeralda
6/7/09, 1:30 PM
#39

#38 Vad bra! Glad Ska bli jättetrevligt!

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Tussebus
6/8/09, 4:25 PM
#40

Vad roligt! Jag kommer nog ha på mig en vit skinnjacka. Vet inte nåt mer som är utmärkande med mig som jag kan ha på mig Flört

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Ragnhildm
6/8/09, 9:14 PM
#41

#40 Skidglasögon?

Annons:
Tussebus
6/9/09, 2:48 PM
#42

Jo, jag tänkte på det men det blir så svårt att se då + att man känner sig lite som ett ufo Flört Däremot funderar jag på min blå cykelbrillor. Att ha dem i håret e.dyl.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Ragnhildm
6/10/09, 10:54 AM
#43

Eller så får du sticka en regnbågsfärgad klänning…

Är det idag ni ska ses?

Tussebus
6/10/09, 1:25 PM
#44

Jajjemensan! Du har inte ångrat dig? Klockan fyra vid Odenplan. Känner mig riktigt skruttig idag, men jag ska dit om jag så måste krypa ;)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Linnah
6/10/09, 2:36 PM
#45

Jag är hemskt ledsen, men jag måste svika idag. Jag åker till England imorgon förmiddag och innan dess måste jag tvätta, städa, packa och framför allt göra färdigt RFSL Ungdoms medlemsblad, så jag måste prioritera allt det så jag inte blir knäpp. Får istället hoppas att det blir nån träff i höst eller så, så kommer jag då. Hoppas att ni får trevligt!

Tussebus
6/10/09, 4:47 PM
#46

TRåkigt, men då får vi försöka klara oss utan dig så hittar vi på nåt i höst igen :-)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Ragnhildm
6/13/09, 1:28 PM
#47

Åkte till Skåne istället =)

Upp till toppen
Annons: