Annons:
Etikettdiskriminering
Läst 1779 ggr
Afghanistan
5/16/09, 12:47 AM

Någon som upplevt detta?

Jag är flata.. kan jag börja med.

För ett tag sedan började jag prata med en tjej med samma musiksmak som mig, plötsligt så får hon reda på min läggning. Och hon säger "blää" och börjar skriva att jag är äcklig och inte har något liv. Hon blockerar mig och är allmänt taskig…

Jag har blockat henne nu..

Är det någon av er som råkat ut för något liknande? berätta gärna…

Annons:
melia
5/16/09, 1:57 PM
#1

oj! nä men fy så hemskt!!! hittills har jag bara haft positiva reaktioner på att jag är lesbisk, hoppas verkligen jag aldrig behöver uppleva något sånt.. trist att det finns så insnöade människor Rynkar på näsan se det så här, hon var ändå ingen person som var värd att ha dig i sitt liv!

hus-musen
5/16/09, 3:30 PM
#2

Nope har aldrig varit med om det. Däremot har en homosexuell killkompis blvit behandlad så, men de är ju bara att ignorera, för folk som håller på sådär är ju inte särksilt mogna i huvudet.

Qui dormit, non peccat

 


XxKimxX
11/28/11, 12:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ta inte åt dig. Jag läste ett ordspråk som jag älskar som handlar om det här.

"om du hatar en person så hatar du något i honom som är en del av dig själv. Sånt som inte är en del av oss själva störr oss inte"

Jag tycker snarare synd om människor som inte har hittat sig själva ännu.

"Våra brister gör oss till människor."/Daniel Adams Ray

Manny86
12/8/11, 2:26 AM
#4

Hon kan inte ha träffat så många människor i sitt liv, om hon reagerar på det sättet. Se dig själv som MYCKET intressantare än denna trångsynta människa. Och en person som aldrig varit riktigt kär, kan nog inte förstå att läggning handlar om kärlek.

Förstår inte heller vad hon tyckte var så "äckligt". Vad tänker hon på? Sex? Helt ärligt, JAG SKITER TOTALT I VAD GRANNARNA MITT EMOT MIG GÖR I SIN SÄNG. Den dagen jag bryr mig om det, är den dagen jag inte själv har något bra sexliv. Skit i henne alltså. Skaffa dig bättre vänner. Detta är 2011 liksom, inte stenåldern.

[SweetRose]
12/12/11, 3:25 PM
#5

men jisses :O

Nej, inte just sån reaktion, men ofta typ "Ja, jag är inte det!", typ som de tror jag är intresserade av alla tjejer i världen x)

MoaL
12/18/11, 2:19 AM
#6

Vilken jättegammal tråd. O.o Men det är förfärligt att det finns så korkade människor, och man ska bara strunta i dem.

#3 Det ordspråket stämmer ju inte, vanligtvis är det tvärtom. Ibland är det så, men långt ifrån alltid.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
Wand
12/24/11, 12:03 PM
#7

Njae, det har jag inte. Är inte lesbisk, utan bi, men man kan ändå få konstiga reaktioner. 

Hade en vän i 7:an-9:an som hela tiden försökte få mig straight. "Det är ju onaturligt att vara kär i tjejer" och så kände hon sig hemskt illa till mods så fort min mångsidiga sida kom på tal.

Har även stött på andra, men det är mest killar som reagerar konstigt faktiskt. De blir helt "jaha varför då?" hahaha, och det känns ju konstigt när de själva dras till tjejer…

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Upp till toppen
Annons: