Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1014 ggr
FrauBlycher
4/20/09, 3:07 PM

Utseende?

Hej på er alla glada människor!!

Hur ser ni på utseende på framtid partners?

Jag känner mig lite utanför normen och jobbigheten att gå ut på ställen eftesom jag är överviktig.

Hur ser ni på detta?

Annons:
EmmaJorunn
4/20/09, 4:23 PM
#1

Är du trevlig? Någonting annat spelar ingen roll, och det vet de flesta.

Jag själv tänkte att jag aldrig skulle bli tillsammans med en smal människa, och nu är jag det.

FrauBlycher
4/20/09, 4:41 PM
#2

ja det är jag :)

Men det tycks mig som om att väldigt många flator (kan inte uttala mig om någon annan) är ganska fixerade vid yta

Tussebus
4/20/09, 4:42 PM
#3

Jag vet inte om jag bryr mig så värst mycket om utseendet. Det viktigaste är ju till syvende och sist ändå personligheten.

Fast visst: jag måste erkänna: utseendet har betydelse. Iallafall första gången man träffar någon.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

hus-musen
4/20/09, 11:43 PM
#4

Utseendet är viktigt, de är ju det första man ser. Men om du är otrevlig och hemsk som person så kommer ingen att stanna längre än den första minuten! Så man kommer längre med att vara snäll, glad och trevlig och gärna ha lite humor=)

Qui dormit, non peccat

 


EmmaJorunn
4/21/09, 12:37 AM
#5

Alltså, att vara vacker har egentligen ingenting med hur smal eller tjock du är. Det är nog mer vad du har på dig, frisyr och själva utstrålningen.

Och alla har utstrålning, det är bara inte alla som ser den, alla är ju olika och lägger märke till och uppskattar olika saker.

Håller ni med?

Tussebus
4/21/09, 12:46 AM
#6

instämmer till fullo. Min lillasyrra har en killkompis som egentligen ser ganska miffo ut om man tittar efter. Men grejen e att han e så himla charmig och rolig att man inte alls tänker på det, han har kanske utstrålning eller nåt…

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
radera
4/21/09, 3:20 AM
#7

håller helt med om att utstrålingen/personligheten är det som gör en människa vacker/unik/intressant.

visst spelar utseendet roll, i kanske en minut, det är iaf personligheten jag dras till hos människor. en snäll och trevlig människa spelar för mig ingen roll hur denne ser ut. det viktiga är ju att man trivs tillsammans och att man känner att man har något att utbyta/gemensamt med varandra.

Upp till toppen
Annons: