Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1365 ggr
MyTwiggs
2009-05-17 11:57

Norge vann!

Ja, så var det över för det här året. Jag längtar redan till nästa års melodifestival!

Jag är som sann folkmusikdyrkare väldigt nöjd med årets vinnare och hela top 3 är suveräna låtar! Jag gillade ävan Moldaviens bidrag. Är ni lika nöjda som jag?

Grattis Norge!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Annons:
Tussebus
2009-05-17 22:59
#1

Jag tyckte det var jättekul att Norge vann! Stod och bakade kaka samtidigt som röstningen så jag titade lite sporadiskt. Undvek själva tvälingen då jag som sagt inte tycker så värst mycket om den. I vanliga fall brukar jag somna till tävlingar såsom denna ;)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

DesireEsmeralda
2009-05-17 23:16
#2

Jag tycker det är riktigt kul eftersom jag är norsk…Flört Dessutom är det 17 maj idag, så jag kan tänka mig vilken folkfest det är i Norge idag. Skrattande

Däremot bojkottade jag eurovision.  Tittade på nyheterna innan och såg att den ryska polisen och soldater arresterade alla som var med på Pride-demonstrationen. Jag kände att jag inte kunde stödja det då. Tycker inte  att alla andra behöver känna så, men för mig var det viktigt.

Däremot kollade jag norges bidrag på youtube idag. Hade varit väldigt kul att titta i år. Ungefär som när finland vann…Glad

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Tussebus
2009-05-17 23:54
#3

Min fru blev jättebesviken när vi inte hann till Skansen i tid men vi firade 17 mai hemma med familjen istället och kom överens om att göra dagen till en familjehögtid från och med nu.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Upp till toppen
Annons: