Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1714 ggr
emee
2009-04-17 17:49

Hej

Jag heter Emelie

Mina intressen är: djur, tecknat, Japan, vetenskap, science fiction, politik

Jag har läst en del genusvetenskap

…och är väl lite annorlunda…Jag blir kär i killar som ser ut som tjejer(det har hänt att jag varit kär i en tjej med) eller egentligen androgyna personer, men min mamma anser att killarna som jag blir kär i ser ut som tjejer…min terapeut tror att jag är lesbisk…när jag är kär är det som jag har tagit en drog typ, jag är väldigt känslosam…men det är lite svårt att hitta nån, det finns ju inte så många feminina killar…sen måste det ju stämma på andra sätt med…

det är ju också så att det är inte så att jag intresserar mig för androgyna personer, och att jag också kan bli kär i nån som är mer manlig, det händer aldrig!Skrikandes jag mår dåligt av den förväntan eller vad man ska kalla det, däremot en mer feminin person kanske…

Det är jobbigt när man får höra att detta går över(jag vill inte att det ska gå över!!Skrikandes) terapeuter kopplar ihop det med ens relation med föräldrarna och sånt…

Annons:
Tussebus
2009-04-17 18:35
#1

Hej o välkommen Emelie! Låter som du har d väldigt jobbigt när du blir kär…

Jag kan tänka mig att det är jobbigt att hitta nån samt fruktansvärt tröttsamt att höra att "det går över".

Vad är det som gör att du mår dåligt? Förväntan på vaddå? Relationen? Det låter intressant det du säger, du får väldigt gärna föklara om du orkar Glad.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Upp till toppen
Annons: