Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1436 ggr
jejje75
2009-04-20 18:01

jejje75

Jag är en 33 årig tjej, mamma till en tonåring, sambo med världens mest underbara kvinna som bär på mitt ofödda barn (kommer i november). Tror jag fick med det mesta.Glad

Annons:
Tussebus
2009-04-20 18:02
#1

Vad roligt! Grattis och välkommen hit ska jag säga medan jag ändå är i farten!

Vad kul med lilla knyttet i magen! Hur blev det till? Om du har lust att berätta alltså?

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

jejje75
2009-04-21 10:43
#2

Det var genom en IVF behandling i Umeå som vi blev gravida. En häftig resa som vi fick uppleva med höga berg och djupa dalar känslomässigt.

Tussebus
2009-04-21 12:54
#3

Ok. Vilken upplevelse. Tog det på första försöket då eller? Hade ni stått i kö länge eller gick ni privat?

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

jejje75
2009-04-21 13:37
#4

Vi gjorde två försök. På det första blev det bara ett ägg som blev befruktat men det ville inte ta sig. Nu under det andra så blev tre ägg befruktade. 1 stoppades in och 2 sattes i frysen. Så nu har vi förhoppningsvis även två försök till.

Vi fick stå i kö i ca ett år och hann under den tiden göra en Insemination i Danmark som inte tog sig. Här i Sverige har vi bara gjort IVF  och då fick vi det första försöket genom landstinget och det andra blev privat.

Upp till toppen
Annons: