Annons:
Etikettpresentationer
Läst 2287 ggr
bonnatjejen
3/30/09, 2:04 AM

Hej

Livet, kärleken och ord.

Livet: I mitt fall består livet av kor.Jag gillar inte kor men jag  har börjar så smått att gilla dem. Jag är utbildad djurskötare på gymnasienivå. Lantbrukskola. Se blogg.

Jag har jobbat lite överallt i landet från Järvsö i norr till Blekinge i söder. Jobb med trädgård, hästar, getter och kor.

Kärleken: Jag förstod redan som liten att det var "nått" som inte var som andra flickor. Men jag fattade inte vad det var. Ett tag var jag kille i min fantasi. Jag tog mig namnet David efter att ha hört historien om David och Goliat.

En dag när jag gick i 5 klass. Jag hade en kompis som var några år yngre än mig. Vi lekte hemma hos henne. När jag skulle gå pussade hon mig på munnen. Hon gjorde det på skoj men jag minns att för mig kändes det "nått" i kroppen. Jag kommer fortfarande ihåg känslan och hur jag sprang hem med ett konstigt leende på mina läppar.

Sedan flyttade vi och mobing och annan ensamhet kom ivägen. Jag orkade inte känna.

Jag blev tonåring då kom kännslan av att vilja ha sex. Jag blev kär fast ofta i pojkar som var lite mer tjejiga eller såg ut som tjejer.

Men så en dag i gymnasiet såg jag henne. Jag fattade inte först vad det var. Jag drömmde om henne. satt där i klassrummet. Tankarna flög, hon var alltid där i mina tankar. Kär!

Jag sa aldrig något och hon träffade en lite äldre pojkvänn.

Då ville jag bara glömma. Jag slutade att känna igen.

När jag var lite över 20 bestämde jag mig för att nu fick det vara slut med att vara ensam. Jag gick med i  RFSL- Kalmar. Ringde till mamma och sa att jag har gått med i en förening för homosexuella och nu är jag med i deras styrelse. Bara så du vet det. Jag ringde min syster och sa samma sak.

De fattade nog inte hela vidden av vad jag försökte berätta. Men det var väll ok att gå med i en sådan förening.