Annons:
Etikett17-hbt-ifokus
Läst 1140 ggr
Tussebus
2009-03-16 23:16

Ifokus Plus

iFokus Plus - vad önskar du?

iFokus behöver ju dra in pengar för att driva sajterna och reklam är en viktig inkomstkälla, men det behövs också annat.

I grunden kommer det alltid att vara avgiftsfritt att använda iFokus, men man vill gärna erbjuda extratjänster mot en kostnad som ett sätt att öka intäkterna.

Just nu finns möjlighet att köpa:

Nu undrar jag vad ni tycker skulle vara värt att betala för? I första hand handlar det om att utöka innehållet i "Plus" men det skulle också kunna vara något helt nytt och separat.

Vilka nya funktioner skulle du vilja se, och kanske vilja betala något för att få?

Önska här - så för jag det vidare!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
Ragnhildm
2009-03-17 23:42
#1

Jag vill ha sidbrytning i forumen. Efter en sådär 10 inlägg. Jättejobbigt att skrolla ner i en tråd som det är skrivet mycket i…

TereseE
2009-03-18 13:40
#2

#1 Jättebra, kanonidé!

Ragnhildm
2009-03-18 15:55
#3

en citatfunktion vore intye heller fel =)

Tussebus
2009-03-18 18:55
#4

Citatfunktion finns väl redan om du menar den personliga signaturen?

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Saga85
2009-03-18 21:18
#5

Om jag förstår Ragnhild rätt så betyder citat att man kan citera någon, om man vill svara på ett inlägg, så att dennas inlägg läggs till i ens egna inlägg. Annars är det ett förslag från min sida Glad

Tussebus
2009-03-18 22:52
#6

Aha, då förstår jag Glad

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
Ragnhildm
2009-03-19 20:03
#7

Jupp. Menar som nr #5 sa =)

Upp till toppen
Annons: