Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1198 ggr
semie
2009-03-27 09:21

This is me... :)

hej gjorde en presentation på min sida som ni gärna får gå in och läsa…

Är en glad tjej 33 år med barn… helt ny och oerfaren av detta…

ska bli kul att vara med här och få dela tankar…

Annons:
Tussebus
2009-03-27 18:35
#1

Vad intressant, Semie! Välkommen hit! Hur hittade du hit förresten? Sånt är alltid kul att veta! Glad

Hur många barn har du och hur gamla? Jag är nyfiken :)

Hur har du kommit på att du är bi?

Välkommen in ska du va iaf Cool

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

semie
2009-03-27 19:54
#2

Har varit medlem på iFokus i två år skulle jag tro… men hänger på ett annat forum, med annat nick… vågar helt enkelt inte gå ut med samma nick här… än… så många som känner igen mig genom det nicket.. fegt kanske, men är rädd för att folk ska ta avstånd från mig…

Har tre barn :) mellan 2-9 år.

Ja du hur jag kommit på det… jag har blivit kär i tjejer förut… men har aldrig gjort nåt.. och nu är jag väl det igen… kär i en tjej… så jag antar att jag är bi då… Cool

tack för välkomnandet :)

Tussebus
2009-03-27 19:59
#3

Jo jag läste din profil men jag bara blev nyfiken hur du hittade hit efterom detta forum tyvärr inte är särskilt stort, men du kanske såg en blänkare nånstans e.dyl…

Skoj med tre barn men jobbigt åxå antar jag. Säg ifrån om jag snokar, men har ni delad vårdnad? Bara söker nån som e lite i samma sits som mig själv…

Berätta mer om tjejen du e kär i. Det är så spännande med kärlekshistorier även om de är obesvarade…

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

semie
2009-03-27 20:07
#4

snoka på du Cool

Letade faktist just efter ett sånt här forum och kikade om det fanns nåt på iFokus Glad o dee gjorde det ju Skrattande

Vi har precis separerat, ingen skiljsmässa än, men förhållandet är endast på vänskapsnivå… gift på papper typ.. jag vill skiljas det är jag rätt säker på… men just nu orkar jag nog inte ta tag i det hela, han vill fortsätta som särbos… men som sagt, vi har inget kärleksförhållande så det känns meningslöst.. barnen är mest hos mig, han hämtar dom ibland, eller så är jag där med dom.

Hur många barn har du??

Tjejen.. ja… det förblir en hemlighet… hon är inte intresserad, så det kommer jag aldrig berätta för henne jag svärmar i smyg… Tungan ute

Tussebus
2009-03-27 20:12
#5

Jag har inga egna barn (än) men en styvson på 11 som jag känt sedan han var några månader gammal bara. Blev inte tillsammans med hans mamma förrän han var dryga året…

Vi har delad vårdnad med hans pappa och det är faktiskt jättejobbigt! Hans styvmorsa snokar på vår blogg och lägger sig i allt så vi har fått låsa den, både för vår egen och hans skull..

Aah sådana där smygsvärmerier e ganska kul ibland..gör livet mer intressant/spännande. Tycker jag iaf.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

semie
2009-03-27 20:18
#6

jaaaa… o lite pirrigt Glad men jag är ju sååå rädd att vänskapen tar slut om det kommer fram… så jag håller tyst…

nä fy så jobbigt! stackars, trist när det inte fungerar med andra föräldern… jag vill inte ens tänka på hur det kommer bli…… men hoppas verkligen att det kommer funka!

Annons:
Tussebus
2009-03-27 20:25
#7

Om ni är vänner kommer det säkert funka superbra. Såvida han inte hittar nån knäppgök till kvinna. Det beror väl på hur han är som person..

Pojkens pappa är en robot-människa som inte tycker om känslor och som gillar att läsa sig till saker och ting. Min fru är mer en känslostyrd impulsmänniska så de var inte riktigt rätt för varandra. Pappan säger att min fru är vrickad och styvmamman är rädd för min fru pga av lögnerna som pappan berättar.. *suck*

Men av vad du berättat så tror jag inte att det kommer hända dig.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

semie
2009-03-27 22:40
#8

Jo, vi är ju det nu… från min sida är det enbart vänskap, men han vill ju mer… så jag är rädd för hur det blir när jag drar mig ur heelt… är inte alls säkert han är lika vänligt inställd då… men jaja, den dagen den sorgen Glad

Upp till toppen
Annons: