Annons:
Etikett16-musik-film-boktips-humor
Läst 1587 ggr
Tussebus
3/27/09, 8:45 PM

Flata?

Hahaha den här e klockren!

Mamma - dotter diskussion:

 Flickan 6 år -Mamma, vad är flata??

Mamman skruvar lite på sig och kände inte riktigt för att diskutera det just då. Men vad gör man inte…

Mamman -Det är när en flicka tycker om en annan flicka Flickan - Jag tycker om Johanna

Mamma -Nej nej inte så.. det är när de är kära när de vill hålla i handen och bor tillsammans.

Flickan -Hmm.. men vad meeeeenar du vad gör de då? Mamma -Åhh..men de är när de vill pussas och kramas. Så som mamma och pappa gör men det kommer ingen bebis.

Flickan ser nu jättebekymrad ut, förstår inte alls.

Mamma -Men snälla lilla gumman va får du det här ifrån, vem har sagt det här ordet till dig?

 Flickan -Men mamma det står ju här på asken '100 flata tandpetare'

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
semie
3/27/09, 10:36 PM
#1

Skrattande

siennasmams
4/23/09, 12:08 PM
#2

*asg*

hus-musen
4/23/09, 12:25 PM
#3

hahahaSkrattande

Qui dormit, non peccat

 


Linnah
4/23/09, 8:28 PM
#4

Hahaha.

TereseE
4/25/09, 1:57 AM
#5

Klockren! Skrattande

capricorn73
4/28/09, 4:55 PM
#6

Skrattande   Ibland är man lite snabb…

Annons:
Saga85
4/28/09, 9:40 PM
#7

Hehe, härligt. Påminner mig om en situation när jag jobbade på dagis. Ungarna höll på med ramsor, och så var det i någon som ordet pung kom upp (päronpung?). Vi fröknar frågade om något av barnen visste vad en pung faktiskt var och fick svaret av ett barn - "En såndär som man lägger pengar i". Är ju klart som f-n man istället tänker på den "snuskiga" meningen med ord. Fast vi blev även upplysta om att pung också var "påsen under snoppen" Flört

Tussebus
4/28/09, 9:50 PM
#8

Hahaha vad häftigt! Barn överraskar en ständigt! Glad

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

DesireEsmeralda
9/12/09, 5:27 PM
#9

Underbar! *asg*

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Kaylaza
9/12/09, 7:46 PM
#10

Haha, är inte alltid överförtjust i barn pga den ogta höga ljudnivån, men ibland är de jäkligt klockrena! Hurra för barn!

[TrevorS]
10/21/09, 11:22 PM
#11

Den var rätt rolig faktiskt. =)

Upp till toppen
Annons: