Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1745 ggr
sara1987
2009-03-12 23:32

OT. er första kyss?

för att skapa lite mer aktivitet ställer jag en fråga. haha.

en första kyss? hur va den? uppfyllde den förväntningarna? hur gammal va du? va det av samma kön eller motsatt? va ni ett par el bara nått impulsivt?

svara nu.. jag vill veta.Tungan ute

Annons:
[Caroline92]
2009-03-13 00:50
#1

Min första kyss var med en kille. Vi gick i fyran (hur gammal är man då, 11-12?) å vi hade varit ihop i 3 år, haha å vi hade typ bestämmt att vi skulle göra det :P vi var hemma hos mig å så, aa, kysstes vi :P Jag kommer ihåg att jag tyckte det var ganska äckligt, å ville typ spy, men det var för att snubben körde ner hela tungan i halsen på mig Guld i mun Det var först när han och jag gjort slut (i 6an) och jag började träffa andra killar som kunde det där, som jag började gilla det ;P

Men min första kyss med en tjej har jag aldrig haft Rynkar på näsan Eller jo, när vi körde sanning eller konka, men det va utan tunga å inget seriöst, så det räknas inte ;D

Saga85
2009-03-13 02:27
#2

Första kyssen var hångel på dansgolvet. Jag var 14 år och ute på nattklubb med mina äldre syskon. Jag har ingen aning om vem människan var mer än att han hånglade som en elvisp och hade sin mössa nerdragen över ögonen hela kvällen.

Men hallå, man kan ju inte starta en tråd med en sånhär fråga utan att berätta själv. Kom igen nu, alla snuskiga detaljer, haha. Kyss

TereseE
2009-03-13 12:51
#3

Första kyssen var väldigt oskyldig, tror vi gick i förkolan. Satt på höskullen med min bästa killkompis och så kom vi på att vi skulle testa. Lillsyrran satt bakom en höbal och fick inte titta. I alla fall så kommer jag ihåg att vi diskuterade hur man skulle göra, vi hade ju sett på film och så… Jag sa att man skulle hålla huvudet lite snett, han sa att man skulle sticka in tungan. -Nej ush, det tror jag verkligen inte! Blev väl något mitt emellan till slut.

Första kyssen med en tjej var betydligt bättre, kan jag ju säga! Kyss

Tussebus
2009-03-13 17:24
#4

Jag kommer nog itne ihåg min första kyss. Däremot min jag min första kyss med min fru: vi hade kittelkrig och så plötsligt råkade vi bara pussas! Katastrof! Detta var när vi bara låg i startgroparna för vår relation.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

sara1987
2009-03-14 13:50
#5

min första kyss var med en kille när vi gick i 4:an tror jag..? på ett disco, vi hade typ bestämt att de skulle hände denna kvällen. det va me tunga o hela köret. haha- det va inte så farligt.. ganska mysigt faktiskt för han hade så mjuka läppar..

första kyssen me en tjej va väl me en tjejkompis nån gång i 6:an eller 7:an. de va bland de bästa. tjejer kan verkligen kyssas. men de va ju inget mer är på skoj.. men första kyssan me en tjej då de va känslor inblandat va väl bland de bästa! Tungan ute

elyse
2009-03-14 14:43
#6

Det var i köket hos min bästa kompis (pojke) och vi var sex år. Vi hade sett hur hans mamma och hennes sambo gjorde väldigt avancerade saker i puss-väg, tyckte vi. Vi hade varsit vattenglas till hands och vi båda spottade i diskhon och sköljde munnen med vatten efteråt! ^v^

Annons:
junilla
2009-03-15 05:07
#7

Min första kyss var med en kill, jag gick i fyran och tyckte bara det var allmänt äckligt att sticka in tungan i munnen på varandra Foten i munnen min andra första kyss var med en tjej och hur mysig som helst…Skrattande

hus-musen
2009-03-15 14:29
#8

Första kyssen var med en tjej på förskolan, hon och jag var "gifta"=)

Qui dormit, non peccat

 


Tussebus
2009-03-26 19:50
#9

Hahaha #8 vad gulligt! Jag tror jag kommer ihåg min första riktiga kyss nu. Det var när jag var typ 10. Vi var hemma hos en kompis till mamma som hade en son några år äldre än mig. Vi lekte kurragömma i mörkret med mina systrar. Han o jag gömde oss tillsammans och han började pussa mig på halsen innan han visade hur man skulle göra på riktigt.. Det var väl ok antar jag.. Vi gick vidare till mer avancerade saker när vi lärde känna varandra sedan…

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

semie
2009-03-27 09:27
#10

*urk* min första kyss var riktigt äcklig Cool gick i sjuan, en full kille vispade runt med tungan, trodde jag skulle kräkas Tyst Glad

en tjej har jag aldrig kysst… jo en vän på fyllan… men inget "riktigt".. än..

milky
2009-04-09 09:23
#11

Min första kyss var med en klasskompis, en tjej. Jag e bög idag och hon är en kille idag.

Kyss

Tussebus
2009-04-10 23:25
#12

oj, vad intressant! Snacka om förvandling hahah.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

milky
2009-04-11 18:44
#13

Ja, våra mammor jobbar ihop idag. De brukar säga att det är något spoeciellt med vår årgång lol

Annons:
tokage
2009-04-12 00:23
#14

Ush, min första kyss var med en kille, var 14, jag nöjer mig med att säga att det inte var det mest trevliga jag gjort x'D, både min och hans första kyss x'D…

Linnah
2009-04-21 02:50
#15

Första kyssen var med en kille, som jag sen var ihop med i över ett år - det bästa sättet att förneka för sig själv och bevisa för alla andra att man är straight som en linjal. ;) Kyssen var dock inget vidare, jag hade skyhöga förväntningar - mycket högre än på sexet - och det hade nog varit svårt att infria dem. När det väl skedde tänkte jag "jaha? Var det här allt?". Däremot fick jag en enorm aha-upplevelse första gången jag kysste en tjej, då snackade vi! :D Mjuka läppar och någon som faktiskt var angelägen om att det skulle vara en ömsesidig upplevelse och anpassade sig efter den andra parten. Efter det har det, med några undantag, bara gått uppåt. :)

Tussebus
2009-04-21 12:58
#16

Jag minns första kyssen med min fru (enda tjej jag kysst). Den var också annorlunda. Mjukare, mer försiktig på nåt vis. Inga hårda läppar som tafatt försökte pressa sig mot mina Glad

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Norrbotten
2009-04-24 11:56
#17

Var 14 - 15 år då jag fick en kyss av en kille.

Tussebus
2009-04-24 21:20
#18

Jaha #17: hur var det då? Glad Och har du blivit kysst av entjej nån gång och hur var det om du jämför? Flört

*nyfiken*

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

[ANNiZO]
2009-04-28 23:29
#19

Första kyssen var med en kille, när jag gick i fyran. Men det var mest för att testa om jag faktiskt tyckte om killar, vilket jag kom fram till att jag inte gjorde.

Min första kyss med en tjej var när jag var 12 år gammal. Den var väldigt fin, fortfarande den bästa kyss jag någonsin fått^^

Tussebus
2009-04-29 17:03
#20

Häftigt #19 Cool

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
Upp till toppen
Annons: