Annons:
Etikettoff-topic
Läst 966 ggr
TereseE
2009-03-14 11:09

Melodifestival -final ikväll

Vem hejar du på, vem ska vinna?

Måns

Caroline af Ugglas

Agnes

HEAT

Emilia Sarah Down Finer

EMD

Molly

Sofia

Malena

Alcazar

Får inte till en omröstning, men om du kopierar listan och sätter din röst vid den du vill ska vinna så kan vi räkna efter ikväll. Kom igen nu allihopa!

Annons:
TereseE
2009-03-14 11:10
#1

Måns

Caroline af Ugglas 1

Agnes

HEAT

Emilia Sarah Down Finer

EMD

Molly

Sofia

Malena

Alcazar

BraveandCrazy
2009-03-14 12:31
#2

Sarah Down Finer
HEAT
Alcazar
Malena
EMD
Måns
Caroline af Ugglas
Agnes
Emilia
Molly
Sofia

Medarbetare på HBT ifokus

TereseE
2009-03-14 12:48
#3

Sarah Down Finer

HEAT

Alcazar

Malena

EMD

Måns

Caroline af Ugglas 1

Agnes

Emilia

Molly

Sofia

Ingen som är intresserad? Trist…

sara1987
2009-03-14 13:44
#4

Jag hejar på caroline af ugglas. hon är grym. ingen sjunger någon av låtarbna me den känslan och scen närvaron som hon har! man får liks rysningar, sen att hennes röst 'är underbar är bara + i kanten!

Måns

Caroline af Ugglas 1,1

Agnes

HEAT

Emilia

Sarah Down Finer

EMD

Molly

Sofia

Malena

Alcazar

TereseE
2009-03-14 15:56
#5

#4 Härligt, jag tycker hon är helt grym!

Sukram
2009-03-14 17:54
#6

Jag är kluven, gillar Måns mums-mums som artist men tycker låten är lite slätstruken. Alcazar är proffsiga som vanligt och kan nog gå bra internationellt men tror inte att svenska folket komemr rösta fram en gaydiscolåt.

Störst chans att vinna har nog hon Ernman? operatjohoolåten, Carolin af Ugglas eller Sarah Dawn Finer som alltis sjunger en smäktande ballad som folk tycker om men som är sååååå tråkigt i finalen.

Annons:
DesireEsmeralda
2009-03-14 21:41
#7

Hmm. Jag som inte har hört alla låtarna, får väl återkomma efter showen, men av de jag hört innan säger jag nog Heat eller Alcazar. Olika typ av musik, jag vet, men har väldigt blandad smak…;)

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

TereseE
2009-03-14 23:50
#8

Fan vad jag är glad att Ugglan snodde åt sig andra platsen! Och Operatjosan vann, funkar kanske bättre internationellt…

Vad tyckte ni andra?

Ragnhildm
2009-03-16 03:17
#9

Inte hört en enda låt…

Tussebus
2009-03-16 11:06
#10

Jag gillade inte någon egentligen, men den där sången som Caroline sjöng kunde ju inte direkt platsa internationellt. Det var nog en rätt ok låt som vann. Jag såg faktiskt hela programmet för en gångs skull.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

TereseE
2009-03-16 12:02
#11

Jag är ett stort fan av Caroline af Ugglas just för att hon kör sin egen grej. Jag beundrar folk som inte följer strömmen!

#10 Men jag håller med dig om att Snälla Snälla inte skulle ha funkat så bra internationellt, så en andra plats tycker jag var perfekt.

Upp till toppen
Annons: