Annons:
Etikettallmänt
Läst 1325 ggr
elyse
2009-02-22 00:16

Favoritkaraktär i L-Word

Detta har säkert diskuterats förut, men jag är ny och gick igenom ganska många trådar bakåt och såg inte detta ämne. 

Så, vilken är din favoritkaraktär i L-Word? Vad tror du att det beror på?

Min är Bette. Hon är vacker och smart, ett typexempel på kvinnor jag gillar och som jag själv skulle vilja vara. När jag blir stor. ^v^

Annons:
Ragnhildm
2009-02-22 05:33
#1

Jag gillar Tasha. Hon är så hård och mjuk på samma gång. Klär sig snyggt. Är underbart vacker. Hon har bra åsikter och hennes röst och hennes skratt …

Men jag gillar nog alla i serien utom Jenny… Iallafall huvudkaraktärerna. De som varit med länge. Vissa mer än andra men alla har sina fördelar. Gillar Bette och Tina tillsammans. Och Shane gillar jag mycket.

Tussebus
2009-02-22 18:54
#2

Håller med ts: Bette är fantastisk! Jag gillar henne med, fast hon kan vara lite okänslig mot folk ibland. Särskilt mot Tina, det gillar jag inte. Rynkar på näsan

Från början gillade jag Jennie också, även om hon var minst sagt skum! Fast sedan blev hon mer och mer dryg vartefter episoderna steg i nummer.

Helena är även hon en skön karaktär. Äsch, jag gillar väl de flesta då, förutom Jennie. Men jag har väl ändå lite förkärlek för Beth & Tina.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

sara1987
2009-02-23 15:30
#3

jag gillar nog mest… öh. helena, shane och alice. helena för att hon är väldigt vacker, och sen har hon en sån försiktig och rädd personlighet. hon är rolig. shane för att hon bara är shane liks.. finns inte mkt mer att tillägga. och alice. hon är ju så jävla rolig..

jenny.. BLÄ. speciellt i s6 nu. fy.. usch för den människan.

Tussebus
2009-02-23 17:36
#4

Haha Ja Shane är Shane, det finns ingen som är som hon. Alice gillar jag men inte så att jag är nåt stort fan av henne, men hon är söt och har sin charm. Håller med om Helena, att hon är försiktig och rädd. men samtidigt cool. Hon blev ju bättre i slutet av s5 om jag minns rätt. Efter att ha varit ganska så..skum eller vad man ska säga.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

KAGE
2009-02-23 23:45
#5

Alice, eftersom hon är så tokig!

och Bette pga hon är, som sagt, smart och vacker!

/Karoline.

MeMayo
2009-05-09 22:09
#6

Har faktiskt inte kollat L word förrens nyligen men min favorit är helt klart Shane…

Annons:
Spindrift
2009-05-10 15:03
#7

Alice!

Hon är ju totalt underbar.

TereseE
2009-05-11 12:38
#8

Shane, I like!

targas
2009-05-13 13:39
#9

puh.. BETTE! den där karriärkvinnan och så extremt vacker på det…

Afghanistan
2009-05-16 00:42
#10

Shane, jag vill snuska lite med henne :3

Som flata har jag aldrig gillat butch-bruttor.. Men Shane… Åååh.. Shane, Shane Shane… Jag tror jag vill gifta mig med henne lite tror jag. Skäms

elyse
2009-05-16 01:00
#11

#10 Jag tror att Shane har något som lockar de flesta. Det är nog bara straighta män som inte riktigt fattar.

hus-musen
2009-05-16 15:31
#12

Är de bara jag som inte gillar Shane? Glad Tycker hon är skitjobbig faktiskt..

Qui dormit, non peccat

 


Afghanistan
2009-05-16 20:28
#13

#12: Alla har olika smak på tjejer.. Men jag älskar Shane, och jag önskar att jag var hennes tjej. :3

Hon är så het så det bara skriker om det!

Annons:
Tussebus
2009-05-17 00:24
#14

Shane är het men jag skulle nog aldrig våga va hennes tjej. Det är som att bädda för hjärtesorg Oskyldig Obestämd. Fast hon e cool på nå vis… Glad

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

hus-musen
2009-05-17 00:43
#15

Äsch ni gillar bara henne för att hon är kaxig o gör som hon villGlad

Sj är ja sån att jag gärna tänker lite på konsekvenser oxå=)

Qui dormit, non peccat

 


Ragnhildm
2009-05-18 03:21
#16

#15

Jag gillar Shane för att hon är ödmjuk och hon har ett underbart kroppsspråk. Och så har jag en tendens att falla för tjejer som har ett hårt skal men ett mjukt inre. Som Shane =)

Afghanistan
2009-05-18 13:04
#17

Shane är min drömtjej. Skäms

Tussebus
2009-05-18 13:21
#18

Är det ingen som gillar Helena? Jag tycker hon är super! Jag kna nog inte bestämma mig för jag gillade Dana också och saknade henne jättemycket när hon dog!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Ragnhildm
2009-05-18 14:47
#19

Jo jag gillar Helena. Eller jag gillar typ de flesta. Utom Jenny =)

Tussebus
2009-05-18 14:58
#20

Jo, samma här. Har väldigt svårt för Jenny ju längre serien fortskrider!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
Ragnhildm
2009-05-18 15:36
#21

#20

Japp. Visserligen har jag aldrig gillat henne men hon blev bara värre och värre =)

absence
2009-05-22 23:38
#22

Jag tycker Shane är hur skön som helst, dessutom väldigt snygg. :)

Vem är Helena förresten?

Tussebus
2009-05-23 02:21
#23

Helena Peabody, en rik väninna till de andra. Hon försvann ett tag typ i säsong fyra, har jag för mig att hon var borta…

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Shane
2009-05-25 11:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Jag älskar att se Sarah Sahi/ Carmen och Kate Moennig /Shane

"Carmen" e så jävla het o vacker, "Shane" har DET:et… se dem tillsammans e wow…. jag älskar att se dem. Jag tycker att Lauren lee Smith/Lara Parkins e vacker med!

Tussebus
2009-05-25 19:46
#25

Jag gillade också att se dem tillsammans. De var jättefina ihop!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

bonnatjejen
2009-06-09 18:13
#26

Jag gillar  Tasha. Hon är så snygg.  Mörka tjejer mmmm………

Men jag gillar Alice också……….

Jag gillar inte Bette har väldigt svårt för  hennes kontroll behov. Det skrämmer mig……..

Att se Tina och Bette tillsammans gillar jag men att vara med dem nej tack.

Jag skulle nog vilja vara med Helena på fest och sånt och med Tasha när jag vill ha en mysig hemma kväll eller hänga med hennes kompisar……………..

Upp till toppen
Annons: