Annons:
Etikett16-musik-film-boktips-humor
Läst 824 ggr
Ragnhildm
2009-02-12 00:31

Greys anatomy *spoilervarning*

Nån mer som följer greys anatomy? Det som går i USA? Nån som har lust att diskutera Callie och hennes tjejgillande?

Annons:
Bogart
2009-02-17 01:20
#1

Jag slutade titta efter att de avskedade Brooke Smith (Dr. Hahn). Tyckte det verkligen var skamligt sättet de skötte det på. Obestämd Därför vägrar jag se mer på det.

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Ragnhildm
2009-02-17 02:02
#2

#1 Varför gjorde de det?

Bogart
2009-02-17 02:55
#3

Nu var det ett tag sedan jag läste om det, men avskedningen hände väldigt plötsligt. Enligt Brooke Smith själv så var planen att relationen mellan Erica och Callie skulle fortsätta, men så kom avskedningen som en överraskning.

De som var ansvariga för avskedningen påstod saker som att paret hade dålig kemi, att det inte gick att fortsätta Erica Hahns storyline, etc.

Som sagt så kommer jag inte ihåg exakt hur och varför, och jag tror att anledningarna som gavs var ganska vaga och konstiga.

Här kan du läsa mer: http://www.afterellen.com/TV/2008/10/greys-fires-brooke-smith

I slutet av den artikeln finns det fler länkar till relaterade artiklar.

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Ragnhildm
2009-02-17 14:49
#4

#3 Ja det kanske inte var så snällt av dem. Men även om jag gillade Erica och Callie storyn så tror jag att jag gillar Callies nya bättre. Hon funkade med hahn men hm det funkade inte riktigt perfekt i kemin…

Upp till toppen
Annons: