Annons:
Etikettallmänt
Läst 1126 ggr
villblipappa
2009-01-13 01:09

Tjejer, det kan inte vara sant!!

Hej!

Jag har hört att det är väldigt svårt att hitta tjejer som vill skaffa barn med en kille som vill vara en aktiv, närvarande pappa. Jag kan inte, och vill inte, tro att det är sant!

Jag är född 74, bor i Stockholm med man och hund och jobbar som lärare och kompositör.

Jag är 180 cm, väger 75 kg, har mellanblont hår, bruna ögon. Jag tränar regelbundet och är rökfri.

Jag vill nu ta detta fantastiska steg i mitt liv och skaffa barn med en ensam tjej eller ett tjejpar. 

Hör av dig/er…detta kan bli året då det största av allt händer!

Kramar från Johan

Annons:
hus-musen
2009-01-13 20:11
#1

du vill alltså vara en närvarande pappa till ett barn du vill ha med två lesbiska/bisexuella tjejer? är inte säker på hur sånt här funkar, men är de inte bättre att du adopterar eller söker reda på en ren surrogamamma istället?

Qui dormit, non peccat

 


FrauBlycher
2009-01-13 21:10
#2

Hur ställer sig din man till detta? Vill han ha en eller två närvarande mammor?

Sach
2009-01-14 09:25
#3

Ang att det verkar så märkligt med att det finns tjejer som INTE vill ha en närvarande pappa.

Jag och min flickvän kommer skaffa barn i framtiden. Vi vill skaffa barnet tillsammans, och det ska vara hon och jag som är föräldrar, eftersom det är vi som älskar varandra och lever ihop.

För oss är det inte tänkbart att skaffa barn med en tredje part, en närvarande pappa. För oss är det inte tänkbart att skaffa barn med förutsättningen att barnet ska bo varannan vecka hos oss o sin närvarande pappa varannan vecka.

För oss är det ingen stabil familjesituation. Men så tycker vi. Det finns de som gärna delar ansvare med en närvarande pappa.

sara1987
2009-01-14 12:37
#4

jag håller me Sach. jag o min flickvän tänker samma sak. och vill inte ha en tredje eller till o med fjärde part inblandad.