Annons:
Etikettallmänt
Läst 1094 ggr
tokage
12/30/08, 5:44 PM

Tjena tjena!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej igen! Har även skrivit på iller.ifokus ungefär samma sak :).

Har tagit en paus härifrån därför att det vart massor i skolan och annat stressigt, men nu är det lov och jag tänkte ta och skriva lite här igen :)!

Skrev förutom om tjejjen i min klass. Efter att ha varit tyst hela första terminen så fick jag nog och sa exakt hur jag kände till henne. Svaret jag fick var ungefär såhär "jag har själv börjat känna att jag gillar dig mer som vän, men de känslorna kom nyligen, så jag är inte helt säker än". Bättre än ett direkt nej eller hur :).

Jag har tagit lite avstånd från henne eftersom hon har haft mycket o göra och så. Det går sakta men jag kanske har en chans ändå! I söndags kom hon och min klasskompis Caroline och våldgästade mig, haha! Vi kollade på film och så. Som de omogna brudarna vi är så hamnar vi lätt i konstiga samtalsämnen och brottningsmatcher från ingenstans!

Det slutade med att jag fick hålla fast Felicias händer för att hon skulle sluta nypa mig, HAHA! Och sen glömde jag lixom att släppa dom och sen märkte jag att hon faktiskt höll kvar taget om min hand så vart det lite blandade känslor, haha :'). Tänk att man kan bli så glad av att bara få hålla någons hand :')…

Hursomhelst, Felicia stannade kvar en natt till medans Caroline var tvungen att åka igår, Felicia åkte tidigt idag. Vi umgicks bara som kompisar men det känns som att jag har kommit mycket närmare henne.

Annars så har min jul vart jättebra, lugn och jag har fixat mina efterlängtade navelpiercingar :). Naveln är lite öm men jag är väldigt nöjd! Att jag sen förlorade all min värdighet när jag skrek som en tjej när han tröck igenom kanylen var en annan sak, HAHAHA!

Men men, för att summera det lite. Är lite närmare Felicia nu, men känner ändå att hela grejjen är lite osäker. Men vi får se vad som händer :). Allt möjligt händer ju mig numera, HAHA!

(bilden är tagen samma dag som piercingarna togs :D)

Annons:
hus-musen
12/30/08, 8:53 PM
#1

oh spännande=) hoppas de går bra för dig o felicia! Du har ju kommit en bit på vägen iaf=) o vänner är ju alltid bra att ha annarsGlad

de vart snyggt förresten med två navelpiercingar på rad!! lite annorlunda, är det nått speciellt smycke du tänkt ha i sen eller?

Qui dormit, non peccat

 


tokage
12/30/08, 9:53 PM
#2

#1 Tackar! :D Jo precis :)
Har inte riktigt funderat på vad jag ska ha för smycke sen i, men jag hittar väl något bra sen :), min syster gjorde samma sak samtidigt också, haha :D

hus-musen
1/1/09, 3:22 AM
#3

ah okejGlad de kanske går att ha en lång stav i? de vore snyggt tror jag!

Qui dormit, non peccat

 


Ragnhildm
1/2/09, 7:12 AM
#4

#3 är inte det jobbigt om man typ böjer sig framåt mycket?

Tussebus
1/2/09, 12:43 PM
#5

Grattis TS! Det är typ så som min fru o jag höll på ibörjan men vi hade kittlingsmatcher ;)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Upp till toppen
Annons: