Annons:
Etikett16-musik-film-boktips-humor
Läst 959 ggr
Sukram
1/20/09, 10:39 PM

Queer as folk

L word verkar många följa. Men är det några här som har kollat på Queer as folk när den gick?

Vad tycker ni om serien och föredrar ni den engelska eller den amerikanska versionen?

Annons:
Ragnhildm
1/20/09, 11:29 PM
#1

Oh, vad är det för nåt? Eller jag vill inte veta. Kan man hitta den nånstans?

Ragnhildm
1/21/09, 12:11 AM
#2

Hittade den amerikanska versionen…

Tussebus
1/22/09, 12:50 PM
#3

Ok lägg gärna upp en länk någon så man kan tjuvkika lite på den Cool

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

hus-musen
1/22/09, 2:10 PM
#4

har ett vagt minne om nån sån serie med de namnet, men minns inte vad den handlar om eller om den var bra.

Qui dormit, non peccat

 


Playja
1/22/09, 5:29 PM
#5

På YouTube finns det en hel del Qaf avsnitt… och om någon vill ha? har jag en länk till en sida där som är fullmatad med avsnitt. Det är bara att Pm:a mig så skickar jag länken.  Glad

Sukram
1/23/09, 12:21 AM
#6

Här är lite info om den ursprungliga versionen (UK) http://www.imdb.com/title/tt0185102/

Serien ansågs nog som ganska banbrytande när den kom 1999 eftersom det var en av de första serierna på tv med queertema.

Annons:
Tussebus
1/23/09, 12:27 AM
#7

Åhå, tackar! Ska passa på att sysselsätta mig med något nu när jag är sjuk imorgn med. Hoppas bara inte elektrikern stänger av elen hela dagen imorgon och att bredbandet går upp igen sen! Flört

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Upp till toppen
Annons: