Annons:
Etikettoff-topic
Läst 837 ggr
Tussebus
12/25/08, 9:47 PM

Är du nöjd med dina julklappar?

Annons:
Saga85
12/25/08, 11:22 PM
#1

Faktiskt riktigt nöjd i år. Var rädd för att få en massa småkrafs, men slapp det. Ett par filmer, bob hund-biljett, mp3-spelare och lite strumpor/underkläder. Jätteglad för att julklappshögen blir mindre för varje år, nu när alla är vuxna. Blir lite mer upplevelser som ges bort också i form av middagar, konserter, bio, osv. Mycket bättre än bara saker!

Fast det bästa var dock att mina klappar till andra var uppskattade. Sånt känns fint. Min syster sa att hon såg hur våran annars allvarliga kusin log till när han öppnade vårt paket. Bror glömde nästan bort att öppna sina andra paket för att han började bläddra i boken jag gav honom. Far utstötte ett "jaaa!". Det är sådana saker som gör mig gladast på julen nu för tiden.

Tussebus
12/26/08, 2:27 PM
#2

Eller hur, Saga?! Det är jättekul att se hur glada folk blir över sina presenter! Till min svägerska gav vi en tvål och en handduk från Lexington, trots att vi sagt att vi bara skulle köpa för 25:- till varandra. Hon blev jätteglad!

Sonen fick Rockband för PS3: gissa om han blev glad!!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Ragnhildm
12/26/08, 6:44 PM
#3

Jag valde mina julklappar själv. Tycker jag är jättebra. Då vet man vad man får och får det man vill ha. Och mina syskon köpte grej tillsammans också. Då får man nåt dyrare vettigare istället för smågrejer man inte vill ha. Så ja jag är helt ok-nöjd =)

Tussebus
12/27/08, 8:38 PM
#4

Hur gick d för er som lekte julklappsleken då?

Jag blev nöjd med mina klappar, förutom att jag fick en sagobok, men den bytte jag med syrrans son så att jag fick the istället ;)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Ragnhildm
12/27/08, 9:16 PM
#5

#4 Jag fick min egen julklapp. Men hellre det än mycket annat jag inte ville ha =)

Tussebus
12/27/08, 9:22 PM
#6

Hahaha ok, så länge du är nöjd #5 Glad Vad fick du för något då?

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
Ragnhildm
12/27/08, 9:32 PM
#7

#6 En tshirt jag beställt från USA. Köpte alla mina julklappar där i år =)

BraveandCrazy
12/28/08, 2:22 PM
#8

#0 Ja faktiskt och nej..
Tanden som sprack på julafton hade jag klarat mig utan Rynkar på näsan

Medarbetare på HBT ifokus

Linn
12/28/08, 4:03 PM
#9

Med allt förutom det jag fick av farmor, hon är inte så bra på att köpa julklappar till mig.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

radera
12/28/08, 7:30 PM
#10

vad fick du av farmor då? *nyfiken*

Upp till toppen
Annons: