Annons:
Etikettallmänt
Läst 684 ggr
Elega
2008-12-13 04:40

One night stands och otrohet

Jag är lite nyfiken på om det här stämmer överens med hur er andra hbt-personer tänker.

Min kompisar och jag håller iallafall med om att man kan gå till en fest, alla ser utseendemässigt rätt vanliga och tråkiga ut, en del rent ut sagt fula. Tråkigt om man gick ut för att ragga eller bara spana. Då får man plötsligt höra att bruden/snubben som sitter där borta är flata/bög, visst blir den personen genast mycket sötare och intressantare? Kanske tillochmed duger att dra hem som ett one night stand?

Det är nog vanligare att det är så när man precis kommit ut och allt är nytt, sen lär man sig nog att vara mer kräsen. Men fortfarande händer det mig, att jag efter en misslyckad kväll drar hem med den där enda icke-straighta bruden, även om hon är ganska ful.

Och ang. otrohet. För mig känns det som att otrohet är mer utbrett i hbt-världen, jag vet inte varför dock. Jag kommer faktiskt på mig själv väldigt ofta sitta och fantisera om att vara singel igen, speciellt om man träffar ngn snygg flata, det är ju faktiskt inte ofta det händer..

Vad tror ni, förekommer otrohet procentiellt oftare i hbt-världen?

Annons:
hus-musen
2008-12-13 14:26
#1

haha ja angående de där med att en ful människa på krogen blir snyggare om man får veta att de är homo.. de är väl som när man får veta att nån är intresserad, så då blir den personen intressantare och man blir nyfiken! och det faktum att man har en chans gör saker o ting roligare! men snyggare blir de ju inte direkt, möjligtvis släppper du lite för lätt på kravenGlad

vet inte om otrohet förekommer oftare. tror nog att de är rättså jämnt faktiskt.

Qui dormit, non peccat

 


Upp till toppen
Annons: