Annons:
Etikettallmänt
Läst 885 ggr
Tussebus
12/12/08, 10:12 PM

Mer aktivitet?

Nu är vi hyfsat med medlemmar härinne. Vore kul om fler gjorde sina röster hörda. Jag vet att det är många av er som sitter inne med kloka tankar och funderingar. Det behöver inte vara jättedjupt.

Dela med er lite: kanske har ni varit med om något roligt eller hemskt? Berätta gärna Cool

Hoppas alla har en trevlig helg. Även ni som måste jobba *suck* (men snart är det jul och då har jag semester!!)  Glad

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
Linn
12/12/08, 10:48 PM
#1

Ja, snart är det jul och då är det som mest att göra i blomsterhandlarna, där jag håller till.. Så det är ingen vila här inte. Söndagar är jag ledig. Oftast, men inte nu till julen. Så jag kommer ha fullt upp hela december… Men det är roligt också, för det är första gången jag jobbar i blomsterbutik vid jul så det ska bli spännande, och det kommer klirra lite i kassan efter december! :D

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Ragnhildm
12/12/08, 11:00 PM
#2

Har en kortare novell jag skulle kunna lägga in om folk är intresserade…

Tussebus
12/13/08, 12:06 AM
#3

Just det ragnhild du e ju bra på att skriva. Lägg gärna in lite bilder i novellen så blir det lite roligare att titta på ;) Lättare att läsa åxå för den delen :)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Tussebus
12/13/08, 12:09 AM
#4

#1 blomsterhandel, låter intresant. Får mig att tänka på den där filmen. Vad hette den? hmm..ja strunt samma de va en blomsterhandel och två tjejer med iaf.

Är du florist då eller kan man jobba med blommor ändå? Det är kul att veta lite vad folk har för yrken.

Finns det nåt typiskt flat-yrke?

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Ragnhildm
12/13/08, 11:28 AM
#5

#3 ska jag inboxa novellen till dig först Tussebuss så du kan avgöra om den passar här?

#4 Imagine you and me är det en blomsterhandlare med i… =) Den enda film som faktiskt fått mig att gilla blommor iallafall lite =)

Aribigga
12/18/08, 7:18 PM
#6

Här är det fullt ös medvetslös! Jag jobbar satan just nu, har precis flyttat och ska åka iväg en sväng precis innan jul. Har inte hunnit vara här så mycket alltså ^^

lurvponnyn.vimeddjur.se

Annons:
Tussebus
12/18/08, 11:48 PM
#7

Ok #6 du är ursäktad Flört

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Saga85
12/19/08, 1:49 PM
#8

Alla HBT-personer kanske går i ide under vintern Oskyldig

Sukram
12/19/08, 11:49 PM
#9

#8 sen vaknar de lagom till Schlagerfestivalens första deltävling i februari Flört

Tussebus
12/20/08, 8:31 PM
#10

Schlagerfestivalen…urk… Guld i mun

Det är då jag går i ide Oskyldig

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Saga85
12/21/08, 4:14 AM
#11

#9 Haha, oh noes! Senast jag kollade på det var iof när jag och en vän gjorde misstaget att gå på gayklubb då de visade finalen (råkade vara pubkväll, inte klubbkväll). Så vi fick snällt sitta i baren och kolla på detta med de andra. I slutet gick en transa runt och bjöd på drinkar för att fira turkiets seger, så något positivt blev det iaf under kvällen ^^

Sukram
12/21/08, 5:29 PM
#12

Kan inte förstå motståndet mot schlagerfestival? Förvånad Vad har man då att se framemot?

Ragnhildm
12/22/08, 1:27 AM
#13

Schlager är inget för mig hellre. Låtarna kan man antingen direkt eller så låter de som allt annat. Eller nä, det har förekommit bra låtar. Men de vinner typ aldrig… Men så är jag kräsen när det gäller musik. Får typ allt på hjärnan och jag orkar inte med det. Lyssnar inte på radio heller. =)

Annons:
Saga85
12/22/08, 3:08 AM
#14

Jag har massor att se fram emot till våren. Januari - första syskonbarnet. Februari - första syskonet gifter sig. Mars - bob hund släpper ny skiva! April - damma av linan och börja picnica lite smått. Maj - bob hunds första spelning i Gbg sedan återföreningen. Massa massa! Det kommer bli en bra vår!

Schlager ger jag inget för. Brr… Kollade dock på det när jag var liten. Blev helt chockad förra året då jag först hörde talas om alla deltävlingar hit och dit. Det var bättre förr…en svensk, en europeisk, sedan var det nog.

radera
12/26/08, 8:27 PM
#15

shhlager i all ära men nja, inte längre, numera är det väl som vilken musiktävling som helst enligt mitt tycke iaf.

Upp till toppen
Annons: