Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1245 ggr
itan
2008-11-28 22:52

Itan

Precis blivit medlem här på HBT. Vart jätteglad när jag hitta detta forum, hoppas att jag ska få ut nåt av det=)

Kallas Itan o är 24 år, singel, och har vart det alldeles för länge, men det e vel helt och hållet mitt eget fel.  

Mitt liv handlar just nu om djur, Mitt stora intresse är hästar, Har en häst, en hund och 2 katter.Bor  på landet och stormtrivs med det, jobbar i en zooaffär.

Är bi. Inte så många i min omgivning som vet detta,några stycken har det kommit ut till, och det har vart blandade känslor från dom, har därför inte kommit ut helt o hållet.

Tack för mig så länge=)

Annons:
BraveandCrazy
2008-11-29 01:25
#1

Vi hoppas att du ska få ut massor av detta forum.
Men vi hoppas också att du ska hjälpa till att "skapa" detta forum.
Då det är "vårat" forum, dvs användarnas forum Flört
Hela iden bygger ju på att vi alla ska hjälpas åt att göra forumet så bra som det bara kan bli.

Välkommen Hit
Flört

Medarbetare på HBT ifokus

itan
2008-11-29 17:53
#2

Tack:)

radera
2008-11-30 20:44
#3

välkommen =)

MyTwiggs
2008-12-04 00:13
#4

Välkommen!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Tussebus
2008-12-04 16:12
#5

Välkommen säger jag med :) (bättre sent än aldig)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

itan
2008-12-04 22:03
#6

Tack=)

Annons:
Elega
2008-12-14 00:42
#7

Coolt, vi har typ samma intressen. Jag har en hund och 3 katter, är medryttare på en connemara, ska utbilda mig till hundinstruktör och hundpsykolog, börjar i sommar. Häftigt.

Itan är ett coolt namn.. Men jag kan inte komma på om det är ett tjej eller killnamn :P

Är det en liten ragdoll på din Avatar mån tro? Har en själv hemma nämligen.

itan
2008-12-15 00:43
#8

Va kul=) Mina vänner tycker jag e lite trist me alla mina djur och den tid dom tar.

Har aldrig tänkt så, men nu när du komentera mitt smeknamn så har du lite rätt i att de lika gärna kunnat va en kille, jag är iaf en tjej=)

Nej det är en liten blandistjej, mamma var bondkatt men hade siames låångt bak i sig, pappa är en vildkatt som vi vet, han va lite galen o läskig, men mkt fin=) Har en ragdoll blandning därimot.

Elega
2008-12-15 01:09
#9

Jaha vad roligt =) Har du ingen bild på dig så man får se hur du ser ut? Allt blir så mycket roligare då ;D

Upp till toppen
Annons: