Annons:
Etikettallmänt
Läst 693 ggr
radera
2008-12-26 20:49

Nu är julafton över, vad händer på nyår?

Nu är julafton över och snart är annandagen slut. Vad ska alla göra på nyårsafton? Någon som har några speciella planer?

Annons:
Tussebus
2008-12-26 21:28
#1

På nyår ska vi ha svägerskans familj samt ett par vänner över i vår lilla lägenhet. Vi ska väl fira tillsammans på ett eller annat sätt. Måste väl hålla katterna inne tror jag. Hur nu det ska gå till ;)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

radera
2008-12-26 21:35
#2

trevligt trevligt. nära och kära är alltid rätt att fira med. ingen som ska dra iväg på ngn resa eller liknande?

Aviendha
2008-12-26 22:26
#3

Det är inte helt bokat för mig, men det lutar åt att jag och killen plus bästa vännerna till oss (ett par) far till en liten stuga, ni vet den hederliga vallen mitt i skogen utan el, vatten där man måste på dass ;)

radera
2008-12-26 23:06
#4

går faktiskt lite i dom planerna med. åka ut till torpet och bara va.

Saga85
2008-12-26 23:53
#5

Jag och en vän tänkte bojkotta nyår. Vi drar till Dublin istället för att dricka så mycket öl som möjligt och kolla på hemsökta hus Skrattande

radera
2008-12-27 00:24
#6

låter även det som en väldigt bra idé, drar mig gärna undan nyår så man kan va lite mer ensamma, är inte mkt för raketer och stora folksamlingar. hemsökta hus är ju dessutom perfekt!

Annons:
Aribigga
2008-12-27 00:29
#7

Vi har planerat fest i min kompis lägenhet :D Får se vilka vi blir bara.

lurvponnyn.vimeddjur.se

Ragnhildm
2008-12-27 02:18
#8

Vi brukar ha en årlig nyårsfest jag och mina vänner när alla som flyttat ifrån byn för att plugga eller jobba kommer hem. Den grejen på året när alla träffas. Men iår är det många som inte kan komma så jag hade funderat på att fira det själv. Egentligen bryr jag mig inte alls. Men så träffar man ju aldrig folket… Iår ska vi nog åka iväg iallafall. Det lilla gänget som är här. Vi lånar ett hus på landet (med el och toa och allt sånt =) och bara tar det lugnt och har det trevligt. Det är så det ska vara =)

Upp till toppen
Annons: