Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3051 ggr
Tussebus
2008-12-26 14:29

Sjukaste presenten/ julklappen?

Vad är den sjukaste present/ julklapp du någonsin fått och vem fick du den av? Tungan ute

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
Tussebus
2008-12-26 14:31
#1

Själv fick jag en flaska tändvätska i julklapp av svågern + svägerskan ;) Min fru fick spolarvätska. Vi sa att vi skule köpa klappar man kunde skratta åt för enbart 25:- Deras rim var osalgbara :)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Aviendha
2008-12-26 18:49
#2

Ett kilo torkad mango som var sockrade. Jag som hatar naturgodis >.<

radera
2008-12-26 20:06
#3

det måste vara ett paket alvedon, varför jag fick det har jag ingen aning om. har knappt aldrig tagit en alvedon i hela mitt liv. dessutom fick jag det av min mamma.

Tussebus
2008-12-26 21:24
#4

#2 vad skumt. Det var mycket också!

#3 varför i hela friden gav din mamma dig alvedon? Hade hon något tråkigt att berätta som skulle göra att du grät så du fick huvudvärk ;) bara skoja. Du har inte fått användning för den än? Kanske gav du den vidare till någon annan?

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

radera
2008-12-26 21:30
#5

#4 ja du det är en mkt bra fråga, har funderat på det sen dess. nope inget tråkigt och berätta och dessutom vet hon mkt väl att jag ytterst sällan tar alvedon så vad hon fick det ifrån har jag ingen aning. i ärlighetens namn så är alvedonpaketet inte längre i min ägo. haha.

Aribigga
2008-12-27 00:30
#6

Jag fick rötter :D

Till mitt akvarium, precis vad jag hade önskat mig men mina släktingar såg lite fundersamma ut.

lurvponnyn.vimeddjur.se

Annons:
Saga85
2008-12-27 01:02
#7

Jag tyckte inte alls det var skumt, men bror min tyckte det var det skummaste han gett bort - fick ett spännband när jag fyllde år i höstas.

*Använder spännbandet till att gå på lina*

Sach
2008-12-29 09:22
#8

fyllde år i lördags och då fick jag en nackmassage grej av mina föräldrar. När man använder den känns det som hjärnan ska skaka ut. Lite skumt ändå, för jag har aldrig sagt att jag vill ha nåt sånt. Men de tyckte det skulle passa bra eftersom jag jobbar mkt vid datorn. :D

Tussebus
2008-12-29 20:00
#9

#8 hhaaha läskigt att d känns som hjärnan ska skaka ut. Appropå det: är det nån som har provat den där "bläckfisken" som man ska klia sig i hjässan med? Jag tycker den är urläskig men har tackoloc ingen själv.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

raphanus
2008-12-30 20:12
#10

#9 - Jag har min här på skrivbordet framför mig. Det närmaste du kan komma en orgasm på kortast tid utan så mycket fysisk eller tankemässig ansträngning. Skitskönt!

milky
2009-04-16 16:06
#11

Jag fick en uppblåsbar barbara av min bror!

En mulatt tjej.

Han tyckte det var skitskoj, jag fattade/fattar INGENTING!

Hon blev aldrig uppackad, utan återvunnen som brännbart….

hus-musen
2009-04-16 16:22
#12

Hmm tror inte att jag fått något riktigt knasigt faktiskt=)

#9 åh sånna är underbara ju! Gav bort en sån i julkappGlad Den heter orgasmotron=)

Qui dormit, non peccat

 


melia
2009-04-16 17:44
#13

#8 en bläckfisk till huvet har jag :D superskönt!!!!

Annons:
Tussebus
2009-04-16 18:36
#14

nä fy #13 de är ena riktiga otäcklingar de där bläckfiskarna. men smaken är som baken Tungan ute

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

junilla
2009-04-16 20:37
#15

hmm har funderat på en sådan där bläckfisk länge, ska nog köpa en efter dessa "recensioner" :P

Det knäppaste hmm måste nog vara dekorflaskor med vitlök och kryddor i till köket…och badsalt av ett av mina ex fast vi inte hade badkar…;)

hus-musen
2009-04-16 20:43
#16

Ah de har jag oxå fått, skumbad när vi inte ens har badkar..

Qui dormit, non peccat

 


Tussebus
2009-04-16 23:53
#17

hahaha ja d e skumt ursäkta vitsen

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Bogart
2009-04-18 03:58
#18

Hm, jag har nog aldrig fått några skumma presenter. Lite tråkigt faktiskt…

Istället så har jag gett bort skumma saker. När vi hade julklappsbyte i skolan så skulle vi köpa någon liten sak för 20 kr, och sedan kasta tärning och slåss om presenterna. Första året blev det ett paket gem, liten och tung present som alla undrade vad det var. Nästa år köpte jag en tub tandkräm.

Det roligaste med det här var att samma tjej fick båda julklapparna! Haha, dessutom så var hennes mamma tandläkare så den där tandkrämen kändes kanske lite löjligt att få… =P

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Tussebus
2009-04-18 20:08
#19

Hahaha det var komiskt!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

powderpuff
2009-04-18 22:10
#20

hmm, när jag fyllde 40 fick jag en lökhack av min svåger Förvånad

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

 

Annons:
siennasmams
2009-04-23 09:24
#21

# 20
aj, låter smärtsamt!
*asg*

näää…

men det var en bra present - det ska jag nog ta och skriva upp på förslagslistan över mysko saker att ge bort - jag tror redan jag har en mottagare av en sådan, faktiskt!
hmmm…
Skrattande

powderpuff
2009-04-23 12:22
#22

#21 Ja, det var inget man hade väntat sig, men nu skrattar man åt det och jag vet vad han ska få när han fyller 40 Flört

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

 

Upp till toppen
Annons: