Annons:
Etikettpresentationer
Läst 6829 ggr
Elega
11/10/08, 8:53 PM

Hur ser ni ut?

Släng in ett foto på er själva så att man får en bild av vem man pratar med här inne på forumet! =)

Skriv gärna också vart ni bor, hur gamla ni är, civilstatus och vad ert största intresse är Skrattande

Annons:
Sukram
11/10/08, 8:57 PM
#1

Nja, det vet jag inte. Jag föredrar att vara ganska anonym på iFokus pga att diskussionen hettar till ibland på vissa av sajterna. Däremot på vår slutna del kan jag skriva mer personlig info och visa bild.

Elega
11/10/08, 8:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Här är jag förresten ^^

Jag bor i Jönköping, är 20 år gammal, bor sambo med min fästmö, våra 3 katter och schäferblandisen Diva och mitt största intresse är Djur, främst katter och hundar, men såklart gillar jag alla djur. Alla utom fästingar.

Elega
11/10/08, 9:00 PM
#3

#1 Jaha okej vad tråkigt.. Vet att vi gjorde det på katter iFokus, eller om det var ragdoll, eller hittekatter, någon kattsajt iallafall :P Och där brukar det verkligen hetta till, men dem vågade göra det ändå :D

tokage
11/10/08, 10:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Inte världens bästa bild kanske, men den nyaste iallafall, haha!

Jag bor i spånga (stockholm), är 16 år, singel och mina största intressen djur och teckning :')

MyTwiggs
11/10/08, 11:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag ska inte vara sämre!

Jag bor i södermanland, är 21 år och singel. Mina största intressen är konst och katter.

# 2 Du, din septum slår min med hästlängder! Flört

Jag bjudet på en lustig bild :P

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Tussebus
11/11/08, 1:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Läcker #5. Gillar brillorna.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
Saga85
11/11/08, 1:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Jag har aldrig ägt egna solglasögon, men finns det några på en fest brukar jag norpa åt mig och springa runt med dem. Som här.

Bor i Falun någon vecka eller två till, sedan bär det tillbaka till hemstaden Göteborg (nåväl, Mölndal då). Är 23 (höll på att skriva 21..) år, singel och de största passionerna är film och djur. Film vill jag jobba med (klippning och manus), djur som hobby.

Saga85
11/11/08, 1:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Eller här ^^

MyTwiggs
11/11/08, 2:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

# 8 Älskar de glasögonen! Underbara nu! Accessoarer är så kul. Jag är egenetligen inte så jättetjejjig av mig, men det är roligt med glasögon och hattar och sånt. Hihi!

Här är senaste kortet från Halloween! (hatten skulle accentuera att jag klätt ut mig till Amerikansk presidentkandidat, som var det för tillfället läskigaste jag kunde komma på att klä ut mig till!)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Saga85
11/11/08, 2:19 PM
#10

#9 Jag med! Dock tog pojken som ägde dem tillbaka dem innan jag hann smita ifrån festen.

Det var nog den läskigaste halloweenklädseln någonsin !

Elega
11/11/08, 3:25 PM
#11

Vad fina ni är ;D Roligt att så många vågade presentera sig ändå!

#5 Den är inte så hemskt stor som den ser ut ^^ Haha. Ringen var det dock. Jag hade 5 mm, hur bred är din? Har dock tagit ut den nu..Den var lite ivägen så att säga xD

MyTwiggs
11/11/08, 4:52 PM
#12

# 11 Min är bara 3… Fjuttig Flört Jag tror visserligen inte att det hade passat på mig med en större. Jag tycker inte att min är i vägen alls. Jag har haft den sedan jag var 13, så jag är väl van Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Linn
11/11/08, 8:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Här är jag. Ser lite bitter ut kanske men jag tycker inte om att försöka fejk le när någon tar kort på mig. Min syster skulle ta kortet så att jag kunde visa min senaste hårfärg.

Jag är 19 år och flyttar strax till Stenungsund. Jag är tillsammans med en kille sedan 5år och vi blir snart sambos.

Mitt största intresse är väl blommor antar jag. Är snart färdigutbildad florist. Färdigutbildad är väl lite fel att säga kanske för man kan alltid lära sig nya saker men min tid på gymnasiet är snart slut i alla fall.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Tussebus
11/11/08, 8:46 PM
#14

Aah Stenungsund. Memories… Min mamma hade sommarställe på Stora Askerön när jag o mina systrar var små. Nu hänger vi i Fjällbacka ibland på somrarna istället :)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Camomilla
11/12/08, 5:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Mitt oerhört failade ansikte. Många med snygga piercingar här 8D

sara1987
11/12/08, 7:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

här är jag i egen hög person. dock står allt på min sida.. men kan rabbla de igen. 21, bor utanför skövde, sambo med flickvän.. Skrattande

hus-musen
11/12/08, 7:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

okej, jag heter susanne och jag bor i hägersten sen ett år tillbaka med min sambo o 4 råttpojkar=) kommer från början från ljusdal, så jag är en stolt hälsing!Skrattande

jag gillar lastbilar o andra fordon,råttor och att läsa o skriva.studerar just nu vetnamesiska o virkar julråttor=)

slänger upp en gammal bild på mig=)

Qui dormit, non peccat

 


Sach
11/12/08, 10:13 PM
#18

sarah - kallas för Zach (den stavningen var dock upptagen på ifokus) , 23 år, bor i Karlskrona med min flickvän. Jobbar som journalist/fotograf. har hund och två råttor.

Molle08
11/13/08, 12:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Annie är jag och är 24 år gammal,

Är Bisexuell flata och statuset är väl på G.

Bor i Örebro och pendlar då och då till sthlm där tjejen bor (Täby).

Annars bor jag ensamstående med 6 råttor och 2 marsviner och 2 dagishundar är här på dagarna.Jag gillar film, böcker, djur, och festa och vara med vänner.

Mina  ovanliga intressen är nog RFSL och Regnbågen och diskussionerar om allt som rör sig HBT.

Virus70
11/15/08, 11:06 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Moi! Glad

Annons:
Virus70
11/15/08, 11:09 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

En mera uppdaterad… Från Europride -08…

Molle08
11/16/08, 6:37 PM
#22

Hej Virus *ler*

Virus70
11/16/08, 8:06 PM
#23

Hello there Molle… Glad

[Tizzelizzan]
12/11/08, 3:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Hittade just nu hit :P Blev favorit site direkt ;)

här e ett foto och sen sätter jag väll en kråka under presentation sidan :)

lite smått berusad på den bilden. men jag väljer den ändå. har svårt att fastna på bild.

Tussebus
12/12/08, 10:07 PM
#25

Haha #24: det var en rolig bild! Tack för att du vill bjuda på dig själv och vad trevligt att du ville slänga ut bilder på en gång det gillar jag Cool

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Aviendha
12/16/08, 11:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Ja, eftersom jag tycker att HBT.ifokus är riktigt trevligt att vistas på så må jag väl slänga in en liten presentation jag med.

Paulina, 21 från Sveg. Sambo med 2 illrar och fågel, särbo med killen nu då jag pluggar i Skara vid SLU. Intressen, ja vad säger man? Djuren tar största tiden, läser en hel del, ser en del filmer, umgås vid behov och annat vardagligt ;)

Ogillar bilder, men detta är den senaste.

Tussebus
12/17/08, 12:56 PM
#27

Trevligt! Tack för att du ville dela med dig Cool

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
Saga85
12/19/08, 2:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

Bara för att skriva något utan att ha något vettigt att säga slänger jag in ytterligare en bild. Narcissist javisst! Mest för att jag är bitter för att jag är dunderförkyld och längtar tillbaka till sommaren då man kan gå barfota i gräset. Och här ett kort där jag INTE har lånade solglasögon på mig ^^ Från en rastplats någonstans i Sverige. Föräldrarna var snälla och gav mig skjuts när jag skulle återvända till Falun i somras.

Uppdateringar är att jag nu flyttat hem till föräldrarna i Mölndal, blivit sjukskriven för att jag är lite smått sjuk i huvudet och skaffat mig en underbar liten iller som hjälper mig att ta mig igenom dagarna.

Ragnhildm
12/19/08, 9:17 PM
#29

#28

Såvida gräset inte är täckt av snö är det väl inget som hindrar barfotagång i det =)

Saga85
12/19/08, 9:44 PM
#30

#29 Hehe, så sant ;) En vän uppe i Falun berättade att hon sett barfotaspår i snön, och sedan fått den möjliga förklaringen att det finns någon gubbe i Dalatrakten som brukar gå utan skor. Kallt säger Saga och tar på sig ett extra par raggsockar.

Tussebus
12/20/08, 8:34 PM
#31

Härlig bild #28. Man längtar till sommaren. Kollade lite smått på sistaminuten resor över nyår (är "lediga") då, men det ser mörkt ut Rynkar på näsan

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Ragnhildm
12/22/08, 2:12 AM
#32

# 30 vill också gå barfota i snön. Men jag avskyr att bli blöt och kladdig =)

I kullagullaböckerna går hon barfota i snön nåt… En av de saker jag minns från de första gångerna jag läste dem… =)

Saga85
12/22/08, 3:11 AM
#33

Har aldrig läst någon kullagullabok, det var inget för mig. Men det låter ju mysigare att gå barfota i snö än vad det verkligen är. Har bara gjort det en gång. Bastu, och sedan springa ut i snön och rulla/leka runt. Var inte särskilt kallt, förutom just under fötterna. Brr…

Ragnhildm
12/22/08, 5:25 PM
#34

#33 kommer det snö nån gåpng och jag fortfarande är sugen kanske jag tar mig en tur. Typ mitt i natten. Grannarna tror väl man är galen annars. Eller det tror de väl redan mer eller mindre =)

Annons:
Tussebus
12/23/08, 6:01 PM
#35

Kommer fortfarande ihåg hur ont det gjorde i fötterna nr man gick barfota i snön. Kändes som knivar som skar in. iaf gjorde det hiskeligt ont när man kom in.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Ragnhildm
12/24/08, 1:25 AM
#36

Är så snäll att jag inte lägger in bild här men den som vill kan få se om ni skickar ett meddelande eller nåt =)

[Tassy]
12/27/08, 2:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#37

Tassy här, 20 år och lever singellivets glada dagar Skrattande

MyTwiggs
12/29/08, 10:46 AM
#38

# 37 Känner jag inte igen dig från gerbilsajten? Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Tussebus
1/6/09, 6:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#39

Här är en knas-bild från julafton. Cool

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

mymlanbus
1/7/09, 3:00 AM
#40

#39. Den var festlig :)

[Tassy]
1/19/09, 2:40 AM
#41

#38 jo, jag är Sajtvärd på gerbiler hehe ;)

Annons:
SgtRipley
2/12/09, 9:21 AM
#42

Hej hej!

Jag vill inte lägga bilder på mig själv här, men det är inte för att jag vill vara anonym på HBT-sajten utan för att jag vill vara anonym på "Druid och shaman"! Jag är helt öppen med min läggning, men på mitt jobb är det mycket lättare att komma ut som homo än att avslöja att man är intresserad av nyandlighet! Jag vet inte vad som skulle hända på jobbet om jag avslöjade att jag sysslar med shamanism. Folk skulle antagligen försöka övertyga mig om att det bara är en "fas" jag går igenom, en 40-årskris eller nåt Tungan ute . Sen skulle de sluta prata med mig, börja tissla och tassla bakom min rygg, och le ansträngt när jag är i närheten… Skrattande

Tussebus
2/12/09, 10:14 PM
#43

#42 vad skumt att det är lättare att komma ut som homo!! Hahah kan man gå igenom "faser" fortfarande?! Knasigt tycker jag!

Lägg gärna upp en annan bild då, bara för att man ska förknippa dig med någonting Glad

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

[Rebecka]
2/15/09, 10:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#44

Rebecka heter jag o är 22 år.. Bor i lilla Älmhult. har 4 egna shettlandsponnyer, 3 ston och en vallack.. Dom älskar jag över allt annat och dom ger mig kraft så jag orkar med att leva..

Tussebus
2/15/09, 11:39 PM
#45

Fin bild! Tack för ditt inlägg Glad alltid trevligt att ha en bild på personen.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Ragnhildm
2/17/09, 12:20 AM
#46

Just det. Jag skulle ju gå barfota i snön… Kanske skulle passa på nu när det är mörkt och det finns snö…

Ragnhildm
2/17/09, 12:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#47

Done =)

Saga85
2/17/09, 7:48 AM
#48

#47 Tihi, så fint ^^ Kändes det bra?

Annons:
Ragnhildm
2/17/09, 2:55 PM
#49

#48. Jo det var nästan trevligt. Snön var väldigt mjuk även om den var kall och jag blev snabbt blöt. Och skönt att ha gjort det (jag är en sån som vill pröva såna grejer =)

Tussebus
2/19/09, 10:23 PM
#50

Jag tycker det är så kallt att det känns som om det bränner i fötterna. Har gått barfota till brevlådan och soptunnan några gånger i snön. AJ säger jag! Det gör så ont när man kommer in.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

elyse
2/21/09, 11:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#51

Elyse, 24, sambo (med en man).

Ragnhildm
2/22/09, 5:37 AM
#52

#50. Är snön bara ren skulle jag nog gå barfota i den om jag inte skulle långt… Men jag har brevinkast, långt till soptunnan och de grusar från porten =)

Denna kommentar har tagits bort.
[Caroline92]
2/25/09, 5:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#54

Caroline heter jag, är 16 år, bor i Älvsjö och är singel. Glad

TereseE
2/25/09, 7:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#55

Tessan heter jag, är född 1981 och bor i Uppsala. Bi och mamma.

Annons:
KAGE
2/26/09, 3:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#56

Karoline, 18 år, Härnösand~ :D

/Karoline.

junilla
3/15/09, 5:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#57

Petra 27år bor utanför örebro i en byhåla (tuvärr)…gift med en man sedan Augusti förra året…största intressena är nog djuren, xbox 360..*hehe* Tungan ute

xLillaMy
3/16/09, 1:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#58

Evviie, från.. typ Växjö xD
15 år i höst - osäker gällande sexuell läggning men just nu kär i en tjej.

targas
5/5/09, 5:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#59

kan ju inte vara sämre jag :P

terese från jönköping.. 27 år.. sambo med min fästmö o vårat zoo--> 2katter.2kaniner.1hamster.600liters akvarium med fisk. 375liters akvarium med 2 vattensköldpaddor…

[ANNiZO]
5/7/09, 6:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#60

Anna, även kallad Billie. För ung för mitt eget bästa. Bor i Göteborg, är singel för tillfället. Do not like :<
Har fyra råttor. Serena, Lacuna, Muffin och Maggot.
Intressen… Euh… *klia sig i huvudet* Det är väl först och främst musik. Ja, musik. När jag inte sitter och nördar mig med något instrument är jag med vänner, sitter hemma och mögglar eller fotar. Fota gör jag mycket också! Har för tillfället en Nikon D40 med standardobjektiv plus ett Sigma 70-300mm. Ska köpa ett till när jag har råd…(jävla pengar. Förstår inte vart de tar vägen!) 

På bilden ser jag lite ut som en alien. Oh well.
Har knallrött hår, syns ju inte där.
Och så har jag på mig min skitsnitziga pyamas, ljusblå med kossor på!

[ANNiZO]
5/7/09, 6:40 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#61

En bild där jag inte ser fullt lika skallig ut… Ser fan ut som jag har en munkfrilla på det andra kom jag på.

Tussebus
5/7/09, 6:45 PM
#62

Haha söt pyamas #61 Glad du har ingen munkfrilla vad jag kan se Flört

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
[ANNiZO]
5/7/09, 10:22 PM
#63

#62

Tackar! :D
Haha jag tog kortet så att håret längst upp på huvudet inte syns, ser ut som att jag inte har något där^^

Boon
6/6/09, 1:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#64

Så såg jag ut på nyårsafton. Jag heter Felicia, 23, är gay och förlovad.

Saga85
6/6/09, 1:34 AM
#65

Välkommen hit Glad

Spännande med förlovning - har ni något bestämt datum eller är ni tills vidare förlovade?

Boon
6/6/09, 1:42 AM
#66

Det är en långvarig förlovning :)

Vi förlovade oss i Tokyo 2006, för att ha något att hålla fast vid. Men självklart kommer vi gifta oss förr eller senare.

Saga85
6/6/09, 2:17 AM
#67

Det var en lång en, hehe Flört

Linnah
6/6/09, 2:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#68

Så här såg jag ut på Pride förra året. Kan ju vara bra att veta för er som ska med på sajtträffen nästa vecka. ;)

Tussebus
6/6/09, 10:55 PM
#69

Coolt. och bra. Du ser lite bekant ut, men bara väldigt vagt. Kanske har jag bara sprungit förbi dig nån gång på stan…

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
Linnah
6/7/09, 1:15 PM
#70

#69 Har du varit på något RFSL-arrangemang så har du säkert sett mig där, jag brukar vara i faggorna. :) Eller Pride eller Häktet eller nåt annat. Den här stan är ju mindre än man tror. ;)

Tussebus
6/8/09, 4:28 PM
#71

Var ju på Pride förra året, kanske därifrån…eh stan e liten som du säger. Glad

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

[TrevorS]
11/12/09, 2:47 PM
#72

Här har ni haft det roligt märker jag, finns det bara tjejer här? Ser inte en enda kille. ;P

Kram på er allihopa

Tussebus
11/13/09, 9:39 PM
#73

jo, det fanns en kille förut, men han lyder med sin frånvaro just nu… Annars tycks det vara ganska tyst på den fronten i övrigt. Har en känsla av att vi borde göra lite reklam för sajten.. nån som e intresserad? ;)

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

regskylt
11/13/09, 11:35 PM
#74

Lowe är jag (kvinna).. 21 år, gift med en man och har en dotter.

är intersex… men lever som den kvinna som står på pappret att jag är, fast det inte känns rätt.

regskylt
11/14/09, 1:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#75

Örsöker idag igen att läga upp en bild..

raphanus
11/14/09, 1:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#76

Så här ser jag ut. Jag bor i nordvästra Stockholm, är singel och språknörd.

Annons:
VAASHii
11/15/09, 4:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#77

Trevligt att se lite ansikten på lite användarnamn!
Är själv inte så aktiv här men snokar runt lite då och då :3

Camilla heter jag, 19 år, bi.
Bor tillsammans med min pojkvän, 23 år, och mina tre små råttpojkar :D Plus två katter ibland, när de känner för det :P
Är störtintresserad utav djur, foto, bodymods och allmänt pyssel!
Och ja, såhär kan jag se ut ibland :3

[WeepingWillow]
11/15/09, 10:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#78

Ungefär såhär ser jag ut:

Emelie 23 år från Borås, singel med intressen som djur, tattoos, musik, mm

[TrevorS]
11/16/09, 8:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#79

Då kan jag väl också lägga ut en bild.

Namn kan man nog gissa sig till. ;P
Jag har partner
Älskar smådjur (speciellt möss) men även råttor, katter, hundar och illrar, är grymt intresserad av tatueringar, måla, musik och nyblivet intresse för växter.

karin46
11/22/09, 3:54 PM
#80

Stolt morsa heter Karin, född -46, inflyttad till Kristinehamn. Blev av brorsan introducerad i hbt-kretsar i slutet av 60-talet. Kul med en son som är gay. Är lite angagerad i RFSL Värmland.

Punkten
3/8/10, 6:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#81

Ny här på sajten, så lägger väl upp en liten bild på mig ;)

Syster utbildar sig till fotograf, så jag blir alltid objekt då hon ska fota "udda" personer :p

21 år, sambo :)

Elgec
3/10/10, 5:58 PM
#82

#60 blir alla som heter Anna kallad billie xD ?

dragonstar
3/10/10, 8:08 PM
#83

Ja jag dyker upp hrä just nu, bild ka nni se på min sida =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Bumsibum
3/14/10, 8:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#84

Annica, 22 år Skåne, Singel, Dotter född November 2007. Glad

KastKatt
3/30/10, 3:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#85

Michelle, borås 18 år, Förhållande sedan 1,5 år tillbaka.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

MissGT
4/5/10, 1:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#86

26 år, Förhållande sedan 4,5 år tillbaka.

MissGT
4/5/10, 1:57 AM
#87

Med en man kan tilläggas. Mina största intressen är hälsa, alternativa behandlingar och personlig utveckling.

[TrevorS]
4/6/10, 11:35 PM
#88

putt (på begäran)

Maria
4/7/10, 11:31 AM
#89

Bild finns på min personliga sidaFlört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Waka
7/8/10, 1:31 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#90

Jag heter egentligen Lydia men kallas Ludde av alla förutom min familj.
17 år singel, och kom alldeles nyss ut som homosexuell till min mamma.
Bor hemma i umeå med mamma, hennes man, min ena lillebror och min ena lillasyster, en katt och 4 råttor.
största intresset är väl… råttorna.. antar jag.
eller råttor, musik, rita, läsa, skriva, barn, och att lära mig nya saker.
är ju svårt att säga vad jag älskar att göra. men ja..

// Lydia.

Take it or leave it!

Ljaede @ bilddagboken
http://ljaede.tumblr.com/
http://bangbangbang.blogg.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: