Annons:
Etikettallmänt
Läst 818 ggr
tokage
11/6/08, 9:08 PM

Så tokigt det kan bli! Haha

Ja vad ska man säga… Går i en klass med 29 tjejer och 1 kille x)…
(för intresserade så är det NV linjen med djurkunskap som lokal inriktning)

Jag har väl hamnat… rätt?

Det värsta är att det som jag INTE ville skulle hända, faktiskt har hänt, har fått känslor för en klasskompis…

Vi har börjat snacka på fritiden också via facebook, blir alltid lika glad när den där lilla rutan dyker upp med hennes namn på.

Asså, hennes skratt smittar verkligen av sig, det är helt underbart :'), så kan hon verkligen sjunga, ibland tar hon med sig sin gitarr till skolan och spelar och sjunger, hon skriver till och med egna låtar. Hon är grym på typ allt, höga betyg, kan typ jättemånga sporter, så ser hon ju bra ut, haha!

Jag har nog ingen fråga egentligen, ville mest skriva av mig…

2 av mina vänner i klassen vet att jag gillar henne (hela klassen vet att jag är gay, rätt svårt att undgå eftersom jag är så öppen om det, haha).

Kan säga att saken inte blev bättre när vi råkade hamna på ämnet när vi snackade via facebook och jag fick reda på att hon var bi.

Jag har inte tänkt på att berätta det, vi går första året på gymnasiet, och om man blir dissad så har man ju lixom 2,5 år kvar i samma klass, kan kännas konstigt. Men varje gång jag får jobba med henne eller nått så blir jag typ, jätteglad, haha… Bortsett från att min klass är fullkomligt underbar (alla är så snälla mot varandra och trevliga), så kan jag väl säga att hon förgyller mina vardagar, haha :')…

Annons:
BraveandCrazy
11/6/08, 11:06 PM
#1

Lycka Till ;)
Hoppas att det blir kärlek av det hela till slut.
Det är ju otroligt härligt.

Medarbetare på HBT ifokus

Tussebus
11/6/08, 11:37 PM
#2

Vad roligt!! och spännande. Det är alltid kul med lite pirr i magen. Det gör dagarna ite mer spännande och man ser fram emot att gå till plugget för en gångs skull.

Jag tycker det är jättekul att höra m andras kärlekshistorier så hör gära av dig om hur det går!!

Kram o lycka till!!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

raphanus
1/6/09, 1:04 PM
#3

Tänk om hon är här! Flört

tokage
1/6/09, 1:15 PM
#4

#3 HAHAHA, de tror jag inte :'), eller, hoppas jag x'D

Upp till toppen
Annons: