Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1002 ggr
BraveandCrazy
2008-10-15 23:18

Wassago

Hej!

Jag kan väl börja då! Eftersom så många känner mej här på iFokus kan jag lika gärna säga att jag heter Ingo och är en numera förtidspensionerad Leg. Djurvårdare utbildad på djur utanför animalieproduktionen som det så vackert heter, djurparksdjur i första hand och spesialicerad på reptiler i andra hand. Jag är Medarbetare på reptiler iFokus och det var via en länk där jag hittade hit och blev medlem här. Jag bor tillsammans med den underbaraste kvinna jag mött i en liten stuga i en skogssglänta strax söder om Borås tillsammans med alla våra djur (om dom kan ni läsa mer om på min sida den som önskar).

Jag har aldrig begripit mej på folk som dömmer andra efter varifrån dom kommer eller vad dom har för hudfärg eller sexuell läggning, jag bedömmer människan och hur den är som människa! Detta har gjort mej lyckligt lottad med vänner över hela världden å från halva världen, vänner bland homo och bi och känner även en transa, så lustigt var det att jag inte hade en aning om vad HBT stod för! Fick mej ett rejält asgarv när 25 öringen trillade ner! Skrattande Men nu e jag här occh hoppas på trevliga möten bland nya vänner och diskutioner mm. Förutom att pyssla om alla djuren så haar jag även en stor trädgård jag gärna arbetar i när värken inte är för svår, mitt tredje stora intresse är att skriva, skriver om existensiella frågor och om meningen med alltings vara, så för den med liknande intressen finns det lite blandat material i min blogg här på iFokus.

Väl mött gott folk//I

Medarbetare på HBT ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: