Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1354 ggr
BraveandCrazy
2008-10-15 23:15

Gaytjej

Kul och bra initiativ med ett HBTforum! Jag saknade det när jag i relativ sen ålder (20+) började inse att jag var non-straight - Sylvia som jag hängde på då hade ingen fart på sina forumsidor och jag var inte i den fasen då att jag hade lust att ta kontakt och börja prata med någon med en trevlig presentationssida…

Idag har det gått några år sedan dess och jag lever svenssonliv med villa, kombi och vovve med världens finaste tjej :) IRL omges vi i stort sett enbart av heteros så därför fyller ett sånt här forum fortfarande en funktion - hur vanligt och normalt det än känns att leva tillsammans med en tjej så har jag ändå ett behov av att småprata med 'likasinnade' ibland.

Vi håller på att försöka skaffa barn och det går väl si så där… Det har varit väldigt frustrerande att köa utan att veta hur länge man måste vänta och sedan göra uppehåll med försöken pga spermabrist, semester och nu senast cystor uppkomna pga hormonbehandlingen - och ännu mer frustrerande att vi har misslyckats med våra hittills gjorda försök :P Men, vi kämpar på. Skam den som ger sig!

Medarbetare på HBT ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: