Annons:
Etikettfunderingar-hbtq-status
Läst 1068 ggr
Manfred2
10/28/08, 12:02 PM

Shemale. jag eller nej?

jag har frågat mer eller mindre alla mina killkompisar och manligt bekanta denna fråga och tänkte fortsätta genom att at upp den här.

Om du som träffade ditt livs kärlek den speciella killen/tjejen. du är så förälskad att du smäller av. ni har inte haft sex enu och när de väl kommer till skott får du en chock din tjej respektive kille har kuk respektive fitta. hur reagerar du?

Annons:
BraveandCrazy
10/28/08, 12:12 PM
#1

Annat; Har aldrig varit i den sitsen.
Kan tänka mig att jag skulle bli ledsen och upprörd eftersom att den personen uppenbarligen inte litade tillräckligt på mig! 
Förtroende är viktigt för mig så jag skulle nog ha svårt att lita på h*n igen.

Medarbetare på HBT ifokus

MyTwiggs
10/28/08, 1:53 PM
#2

Oj! Vilken fråga! Det beror ju på omständigheterna. I princip skulle jag nog inte bry mig, men snopen skulle man bli! Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

tokage
10/28/08, 3:02 PM
#3

Jag skulle nog ha blivit… inte arg direkt men besviken, det vore inte kul om personen har gått runt och ljugit för en. Obestämd

Men ja, det beror väl på omständigheterna som sagt :')

MyTwiggs
10/28/08, 7:27 PM
#4

Men om personen anser sig tillhöra det motsatta könet, då ska man väl inte bli arg för att den inte berättat vad den har för något mellan benen… Obestämd

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Linn
10/29/08, 12:00 PM
#5

Valde Annat. Har ingen aning om hur jag hade reagerat. Hade nog blivit chockad och jag tror inte det hade blivit något sex just då i alla fall, det hade nog blivit en del prat istället.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

hus-musen
10/31/08, 4:57 PM
#6

ehm, ja jag har ingen aning om hur jag skulle reagera! antagligen med misstro.. dessutom om denna sagda person är mitt livs kärlek o han/hon känner samma för mig, varför har inte den personen sagt något? skulle nog känna mig lurad på något sätt, o sex hade inte blivit av..

Qui dormit, non peccat

 


Annons:
camecat
11/3/08, 12:39 PM
#7

Tog annat. Skulle bli förvånad och fundera på vad mer som döljs.
Är det kärlek så skulle inte den biten förändras men ett snack skulle det bli :D

Upp till toppen
Annons: