Annons:
Etikettoff-topic
Läst 743 ggr
Tussebus
12/1/08, 12:37 PM

Vad ska ni göra över jul?

Ska ni ha semester hela julen och alla mellandagarna och isåfall vad ska ni göra då?

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
Tussebus
12/1/08, 12:38 PM
#1

Jag har sökt semster men vet inte än om jag får det. Annars måste jag jobba kväll på både julafton och nyårsafton samt dag på nyårsdagen. Det suger hårt i så fall!

Får jag semester ska vi bara slappa och ta det lugnt.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

hus-musen
12/1/08, 12:49 PM
#2

lutar åt att vara hemma och dega, dock degar jag o killen hemma hos hans mamma och sen hos min mamma o sist hos mormor o morfar=) stressat blir väl de inte, julmiddag hos mamma först, sen på kvällen hos svärmor sen den 25 blir de hos mormor med släkten=) sen på nyår är vi hos en kompis!

fick långledigt, från den 19 december till den 5 januari!!Skrattande

Qui dormit, non peccat

 


sara1987
12/1/08, 12:58 PM
#3

för mig blir de både stress o lugnt. blandning mellan natt jobb o julfiorande på olika ställen. men däremot nyår.. ser jag fram emot att bara gör inget på..

Saga85
12/1/08, 2:10 PM
#4

Först ett par julfirande på julafton och den 27e, sedan åker jag och en vän till Dublin för att fira nyår. Blir till att dricka Guiness, besöka Guinessbryggeriet och ett av Storbrittaniens mest hemsökta hus.

Linn
12/2/08, 9:18 PM
#5

Jag stressar mig igenom jul som vanligt.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Upp till toppen
Annons: